۲۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۰۶

با حضور خرازی؛

بخش‌های روسی، اسپانیولی و فرانسوی KHAMENEI.IR آغاز به کار کرد

بخش‌های روسی، اسپانیولی و فرانسوی KHAMENEI.IR آغاز به کار کرد

با حضور رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران، از بخش‌های روسی، اسپانیولی و فرانسوی پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم رونمایی از بخش‌های روسی، اسپانیولی و فرانسوی پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای امروز(دوشنبه) در مؤسسه پژوهشی و فرهنگی انقلاب اسلامی و با حضور کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران، محمد خدادی معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد و پیمان جبلی معاون برون‌مرزی سازمان صدا و سیما برگزار شد.

در این مراسم، مهدی فضائلی معاون رسانه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه پیش از این زبان های انگلیسی و عربی سایت فعالیت خود را آغاز کرده بودند، گفت: این سه زبان که امروز از آنها رونمایی می‌شود، به لحاظ جمعیت و مناطق آن، در اولویت قرار گرفتند و قرار است تا پایان سال نسخه‌ های اردو، هندی و ترکی نیز راه‌اندازی شود تا بدین‌وسیله پوشش گسترده‌ای را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مجموعه‌های دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در شبکه‌های مجازی نیز فعالیت دارند، افزود: متأسفانه ما در این حوزه شاهد دیکتاتوری دیجیتال هستیم یعنی صداهای مخالف را حذف می‌کنند.

معاون رسانه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفت: سایت‌هایی که امروز از آن رونمایی می‌شود، جای ارتقاء دارند و پیشرفت خواهند کرد؛ انشاءالله ما شاهد توسعه این سایت‌ها خواهیم بود.

کد خبر 4696630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha