۲۵ فروردین ۱۳۸۶، ۱۵:۳۲

ایرج کریمی "روابط" را می‌سازد

ایرج کریمی "روابط" را می‌سازد

فیلم سینمایی "روابط" به کارگردانی ایرج کریمی بر اساس قصه‌ای اجتماعی و جنایی این روزها مرحله تصویربرداری را پشت سر می‌گذارد.

کریمی درباره ویژگی های اثر جدید خود به خبرنگار مهر گفت: "این فیلم از نظر ساختاری و کیفی با ساخته های قبلی من تفاوت زیادی دارد. کارهای قبلی من حتی "نسل جادویی" به نوعی جاده ای هستند. اما این اثر به لحاظ داستانگویی شرایط بسیار متفاوتی دارد. دیگر اینکه در فیلم های قبلی، قصه بر اساس چند شخصیت نوشته شده بود، اما داستان این اثر روی یک شخصیت متمرکز شده است."

فیلم "روابط" که از حدود هشت روز پیش مرحله تصویربرداری را آغاز کرده، بر اساس فیلمنامه ای از کریمی به تصویر درمی آید و داستان زندگی دکتر روانپزشکی را بیان می کند که آرزو دارد در عرصه داستان نویسی فعالیت کند. در این میان، روابط این پزشک با همسر و اطرافیانش شرایطی را فراهم می آورد که اتفاقات قصه را رقم می زند.

در "روابط" که به صورت ویدئویی و به شیوه تله فیلم ضبط می شود، محمدرضا فروتن، شاهرخ فروتنیان، نگین صدق گویا، بهاره افشاری، احمد مهرانفر و شبنم مقدمی بازیگران اصلی، امیر معقولی تصویربردار، سیامک نیازی صدابردار، آرمان موسی پور آهنگساز، مجید لیلاجی طراح صحنه و لباس و مهرنوش طبیبی طراح چهره پردازی هستند. این اثر به تهیه کنندگی کمال طباطبایی و سفارش شبکه یک سیما تولید می شود.

آخرین ساخته ایرج کریمی فیلم سینمایی "نسل جادویی" است که مضمونی عاشقانه دارد. این اثر به مسئله سرگشتگی جوانان امروز می پردازد. جوانانی که دنبال معنایی برای زندگی خود می گردند و در عین حال قصد بیان دغدغه هایشان را دارند. هدیه تهرانی، رامبد جوان، باران کوثری، کورش تهامی، نگار جواهریان و شاهرخ فروتنیان بازیگران اصلی فیلم را تشکیل می دهند.

کد خبر 470040

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha