۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۰۸

معاون استاندار گلستان خبر داد:

شناسایی  و پاکسازی نقاط آلوده در گلستان

شناسایی  و پاکسازی نقاط آلوده در گلستان

گرگان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اینکه ظرفیت مقابله با معتادان متجاهر با نیاز استان متناسب نیست، گفت: شناسایی و پاکسازی نقاط آلوده در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا چراغعلی عصر شنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: معتادان متجاهر مطابق دستور وزارت کشور در صدر توجهات آسیب ‎های اجتماعی برای اداره کل بهزیستی و استانداری ها قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه کمپ ماده ۱۶ در استان داریم، افزود: ظرفیت لازم برای جمع ‎آوری و مقابله با معتادان متجاهر متناسب با نیاز استان نیست و اداره کل بهزیستی مکلف است که از اعتبارات دو میلیارد تومانی تخصیص یافته برای آسیب های اجتماعی بخش قابل توجهی را به معتادان متجاهر اختصاص دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ادامه داد:  در گلستان در شهرهای گنبدکاوس و گرگان محل جمع ‎آوری معتادان وجود دارد و فرمانداران مکلف به مقابله با معتادان متجاهر هستند.

وی تصریح کرد: حسب دستور اسناندار محترم گلستان باید ماهانه مناطقی که الودگی دارند شناسایی و پاکسازی شوند.

چراغعلی با اشاره به اینکه در گذشته برخی از نقاط آلوده استان پاکسازی شده بودند اما هم اکنون آلوده هستند، خاطرنشان کرد: در حال بررسی وضعیت هستیم و از هفته آینده با همکاری ناجا و بهزیستی پاکسازی نقاط آلوده را آغاز می کنیم.

معاون استاندار گلستان گفت: مطابق آمار منتشره گلستان در سال ۱۳۹۵ دومین استان کشور از نظر شیوع مصرف مواد مخدر بوده که این موضوع زیبنده استان گلستان نیست و نیاز است که دستگاه های اجرایی اهتمام بیشتری به این موضوع داشته باشند.

کد خبر 4700632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha