۱۷ شهریور ۱۳۹۸، ۰:۰۰

سردار رحیمی در گفت و گو با مهر اعلام کرد

برخورد با هر رفتاری که زمینه ساز وهن اسلام و شأن عزاداری شود

برخورد با هر رفتاری که زمینه ساز وهن اسلام و شأن عزاداری شود

رئیس پلیس پایتخت گفت: هر رفتاری که زمینه ساز وهن اسلام و عزاداری ماه محرم شود پلیس با آن برخورد می‌کند و به عزاداران هم توصیه می‌کنم تا به نکات پلیس توجه کنند.

سردار حسین رحیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پلیس با افرادی که رفتاری دور از شأن عزاداری و آموزه‌های اسلامی داشته باشند، برخورد می‌کنند.

وی افزود: ما با هر اقدام و طرحی که موجب وهن اسلام شود برخورد می‌کنیم حالا این رفتار می‌تواند قمه زدن باشد، می‌تواند دیگر رفتارهای دور از شأن مراسم عزاداری اباعبدالله باشد.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: از ابتدای محرم تا به اکنون پلیس تمام تلاش خود را داشته تا مراسمات عزاداری اباعبدالله در کمال آرامش برگزار شود و عزاداران درگیر مسائل و موضوعات حاشیه‌ای نشوند.

سردار رحیمی ادامه داد: مجدد تاکید می‌کنم هر رفتاری که زمینه ساز وهن اسلام و عزاداری ماه محرم شود پلیس با آن برخورد می‌کند و به عزاداران هم توصیه می‌کنم تا به نکات پلیس توجه کنند.

کد خبر 4713850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      0 0
      از‌نیروی‌انتظامی‌وقوه‌قضاییه‌درخواست‌داریم‌که‌جلو‌ساخت‌‌... قمه‌وشمشیر‌وکلا‌آلات‌ابزاری‌که‌برای‌مردم‌وجامعه‌ضرر‌وخطر‌ساز‌است‌جلوگیری‌‌کنند‌آخر‌ساختن‌قمه‌و...‌کار‌آفرینی‌نیست‌ضرر‌این‌ ابزار‌از‌منفعتش‌بیشتر‌چرا‌اجازه ساخت‌میدهید‌..وکلا‌این‌ابزار‌ را‌از‌بازار‌جمع‌آوری‌کنید‌.قرار‌شد‌‌حمل‌سلاح‌سرد‌ممنوع‌