۲۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۷:۱۹

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

کار خانه روغن نباتی برای فعالیت مشکلی ندارد

کار خانه روغن نباتی برای فعالیت مشکلی ندارد

زنجان-رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: استان زنجان در بحث رسیدگی به مشکلات واحد تولید کننده روغن نباتی بسیار جدی است و کارخانه برای فعالیت مشکلی ندارد.

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: جلسه ای با سهامداران شرکت روغن نباتی جهان و مدیران دستگاه قضایی و دولتی برگزار شد و خوشبختانه تصمیمات خوبی در این جلسه گرفته شد و یکی از درخواست ها انتخاب مدیر تام الاختیار مقیم و تمام وقت بود که ۲ نفر از مدیران با کفایت این شرکت معرفی شدند. 

وی اظهار کرد: در حال حاضر این ۲ مدیر کار خود را شروع کردند و یک ماه از حقوق معوقه کار گران پرداخت شد و تا پایان مهرماه چهار حقوق و تا آبان ماه هم سه حقوق معوقه کار گران پرداخت می شود. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با توجه به تعهد صاحب واحد تولیدی روغن نبایی در ابتدای آذرماه حقوق معوقه کار گران را نخواهیم داشت. 

فغفوری تاکید کرد: کار گران در محل کار خانه  طی چند روز آینده حضور خواهند داشت و کار گران و کار فرما هم مصوبات را اجرایی می کنند. 

وی گفت: استان زنجان در بحث رسیدگی به مشکلات واحد تولید کننده روغن نباتی بسیار جدی است و کارخانه برای فعالیت مشکلی ندارد. 

کد خبر 4719487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha