۳۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۱۷

معاون سازمان صمت استان سمنان خبر داد:

تخلف ۷۰ میلیاردی یک واحد صنعتی سمنان در عرضه خارج از شبکه

تخلف ۷۰ میلیاردی یک واحد صنعتی سمنان در عرضه خارج از شبکه

سمنان - معاون نظارت وبازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با تأکید بر لزوم حفظ حقوق مصرف‌کنندگان گفت: یک واحد صنعتی در استان ۷۰ میلیارد ریال تخلف عرضه خارج از شبکه داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یحیایی صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی صنعت، معدن و تجارت سمنان ضمن بیان اینکه یک واحد تولیدی صنعتی استان به دلیل تخلف در عرضه خارج از شبکه مواد اولیه در تولید لوله‌های فولادی به ارزش ۷۰ میلیارد ریال شناسایی شد، اظهار داشت: این پرونده هم‌اکنون به اداره تعزیرات حکومتی برای پیگیری و صدور حکم ارسال‌شده است.

وی با بیان اینکه این واحد صنعتی پس از دریافت دو نوبت محصولات و مواد اولیه فولادی اقدام به عرضه خارج از شبکه مواد اولیه کرده است، افزود: درمجموع دو هزار تن مواد اولیه در این پرونده ثبت‌شده است.

لزوم رعایت حقوق مصرف‌کنندگان

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: خرید و واگذاری کالا برخلاف ضوابط توزیع و یا قیمت و عدم انجام تعهدات در قبال مصرف‌کنندگان از دیگر تخلفات محرز شده از سوی این واحد صنعتی است.

یحیایی با تأکید بر لزوم توجه به حقوق مصرف‌کنندگان و اجرای طرح تشدید نظارت بر فعالیت واحدهای صنعتی بیان کرد: عموم مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و نقض حقوق مصرف‌کنندگان مراتب را با شماره تلفن گویا ۱۲۴ گزارش کنند.

کد خبر 4724007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha