۱۱ مهر ۱۳۹۸، ۱۸:۳۶

سرپرست فرمانداری دشتستان:

تسریع در تکمیل سد دالکی نیازمند تامین اعتبارات لازم است

تسریع در تکمیل سد دالکی نیازمند تامین اعتبارات لازم است

بوشهر - سرپرست فرمانداری دشتستان گفت: تسریع در تکمیل سد دالکی نیازمند تامین اعتبارات لازم است.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله نوروزی عصر پنجشنبه در حاشیه افتتاح پروژه حفر ۱۱ حلقه چاه و خظ انتقال آب دشتستان اظهار داشت: برای اجرای این طرح‌ها ۱۶.۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی یکی از مسائل اصلی در شهرستان دشتستان را تامین آب شرب دانست و خاطرنشان کرد: دشتستان یکی از بحرانی‌ترین شرایط را برای تامین آب شرب در تابستان قبل داشته است.

سرپرست فرمانداری دشتستان با تاکید بر بازسازی و نوسازی خطوط آبرسانی شهرستان دشتستان اضافه کرد: برای برون‌رفت از مشکلات آب شهرستان دشتستان، تاسیسات آبشیرین‌کن پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اهمیت تکمیل و بهره‌برداری از سد دالکی برای تامین آب مورد نیاز کشاورزان این شهرستان افزود: تسریع در تکمیل این پروژه مهم نیازمند تامین اعتبارات مورد نیاز است.

بی‌آبی مردم استان بوشهر زیبنده نیست

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز از تلاش و پیگیری برای تکمیل طرح‌های آبرسانی این شهرستان خبر داد و گفت: شهر برازجان مشکل زیادی در حوزه آب داشت و تلاش ما بهبود این وضعیت بوده است.

محمد باقر سعادت با اشاره به انجام حفاری چاه برای عبور از مشکلات آب در شهرستان دشتستان افزود: با کمک وزارت نیرو و با اعتبارات استانی گام‌های مهمی برایت امین آب در دشتستان برداشته شده است.

وی با بیان اینکه بی‌آبی زیبنده استان پرظرفیت بوشهر نیست، تصریح کرد: استان بوشهر سرشار از ظرفیت‌های خوب است و زیبنده نیست که این استان با مشکل کم‌آبی روبرو باشد.

کد خبر 4736231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • خواجه IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
      0 0
      هزاران اسپند پاییزی برای پشت و پناهت دود می کنم.جناب آقای مهندس نوروزی معلم مهربانم در کسوت فرماندار دشتستان همواره خوش بدرخشید .