۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۰:۲۱

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا:

زائران مراقب سودجویان باشند/استقرار کارآگاهان اگاهی در مرزها

زائران مراقب سودجویان باشند/استقرار کارآگاهان اگاهی در مرزها

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه زائران مراقب سودجویان باشند، گفت: برخی افراد سودجو سیمکارت های عراقی فاقد اعتبار را به زائران می فروشند که می بایست در این باره هوشیار بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، سرهنگ شهاب امینی با اشاره به توصیه های پلیس آگاهی در خصوص سفر اربعین به زائران، ابراز داشت: زائران باید بدانند که کارآگاهان آگاهی ناجا در مرزهای چهارگانه ایران اسلامی مستقر هستند و اجازه سود جویی به متخلفان را نمی دهند اما در این باره مردم نیز باید آگاهی داشته باشند.

وی افزود: یکی از مسائلی که این روزها کارآگاهان آگاهی از مرزها گزارش می دهند، فروش سیمکارت های عراقی فاقد اعتبار به زائران توسط برخی افراد سودجو است که زائران حتماً باید از آن اجتناب کرده و سیمکارت مورد نیازشان را فقط از مراکز معتبر تهیه کنند.

تلفن همراه را در زمان شارژ رها نکنید 

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا تاکید کرد: گزارش هایی مبنی بر سوء استفاده برخی افراد از گذرنامه و یا عکس گذرنامه زائران اربعین نیز شنیده شده که زائران باید در این موضوع نیز هوشیار باشند و گذرنامه خود یا عکس آن را در اختیار افراد متفرقه قرار ندهند.

امینی با بیان اینکه سومین موضوعی که زائران باید به آن توجه کنند پارک خودروهایشان در پارکینگ های معتبر و مجاز و دریافت قبض به نام خودرو و پلاک آن است، گفت: پارکینگ های مجاز تحت نظارت پلیس هستند و لذا از توقف در سایر پارکینگ ها باید اجتناب کرد.

وی در خاتمه و با بیان اینکه رها کردن موبایل در هنگام شارژ احتمال ربوده شدن آن را افزایش می دهد، گفت: مراقبت از مدارک هویتی و به خصوص تلفن همراه یکی از مواردی است که زائران باید به آن توجه داشته باشند.

کد خبر 4748044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha