۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۲۶

دبیر جشنواره تئاتر کودک:

کودکان همدانی حضور در سالن های اجرای نمایش را فراموش نکنند

کودکان همدانی حضور در سالن های اجرای نمایش را فراموش نکنند

همدان - دبیر جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از افزایش گروه های نمایشی شرکت کننده در جشنواره خبر داد و گفت: کودکان همدانی حضور در سالن های اجرای نمایش را فراموش نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید قناد پیش از ظهر چهارشنبه در آیین رونمایی از پوستر بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره در دوره بیست و ششم، اظهار داشت: خوشحالیم که کودکان همدان به عنوان آینده سازان کشور میزبان گروه های نمایشی هستند.

وی بابیان اینکه کودکان حضور در سالن های اجرای تئاتر را فراموش نکنند، ادامه داد: کودکان همدان همچون بزرگترها میهمان نوازان خوبی هستند و برای میزبانی مطلوب از جشنواره لحظه شماری می کنند.

قناد با اشاره به اینکه  ۲۶ سال برای این جشنواره تلاش شده است، یادآور شد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برای برگزاری این جشنواره تلاش زیادی را انجام داده و امید می رود امسال بتوانیم امور را به خوبی پیش ببریم و جشنواره را به بهترین شکل برگزار کنیم.

قناد همچنین بابیان اینکه تلاش ها به نحوی است که با همکاری هم جشنواره را به بهترین شکل برگزار کنیم، عنوان کرد: از تک تک هنرمندان سراسر کشور سپاسگزارم که برای حضور در جشنواره تلاش کرده اند.

مجید قناد افزود: خوشبختانه حضور گروه های نمایشی در جشنواره رشد دارد و باید گروه های هنری را تشویق کنیم که نمایش‌های خود را به خوبی اجرا کنند و شاهد تاثیرگذاری جشنواره در حوزه های مختلف باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد با استقبال کودکان و نوجوانان همدانی از نمایش های دوره بیست و ششم بتوان جشنواره را به خوبی برگزار کرد.

کد خبر 4758934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha