۱۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۳۴

همزمان با سفر رئیس جمهور انجام می‌شود؛

افتتاح۳ طرح بزرگ در مهریز/بندرخشک و سی‌تی‌اسکن سهم مهریز از سفر

افتتاح۳ طرح بزرگ در مهریز/بندرخشک و سی‌تی‌اسکن سهم مهریز از سفر

یزد ـ فرماندار مهریز از بهره‌برداری نخستین واحد سی‌تی‌اسکن بیمارستان فاطمه‌ الزهرا (س) مهریز همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان یزد خبر داد.

رضا زارع زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همزمان با سفر رئیس جمهور به یزد در روز یکشنبه ۱۹ آبان‌ماه، علاوه بر نخستین واحد سی‌تی‌اسکن بیمارستان فاطمه ‌الزهرا (س)، بندرخشک استان یزد و یک شرکت کاشی و سرامیک در شهرک ‌صنعتی این شهرستان افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی بندرخشک در سال ۱۳۹۱ در وسعت ۷۰۰ هکتار در کنار جاده یزد به مهریز توسط بخش‌ خصوصی و حمایت دولت با صرف ۴۰۰ میلیارد تومان آغاز شده است.

فرماندار مهریز عنوان کرد: هم‌اکنون زمینه اشتغال ۵۰ نفر به صورت مستقیم و حدود ۲۰۰ کارگر فصلی در تنها بندرخشک استان یزد فراهم شده است.

زارع زاده یادآور شد: معاون پارلمانی رئیس‌ جمهور در سفر به مهریز از چند طرح تولیدی و عمرانی بازدید و در جمع مدیران و کارشناسان صنایع این شهرستان سخنرانی می‌کند.

وی ادامه داد: مردم منطقه با حضور در آیین استقبال از رئیس‌جمهور و شرکت در مراسم سخنرانی در شهر یزد، وحدت و همدلی خود را با دیگر مردم استان یزد به نمایش می‌گذارند.

فرماندار مهریز خاطرنشان کرد: برای اجرای پروژه‌های آماده بهره‌برداری، ۲۵ هزار میلیارد ریال هزینه شده که ۱۰ هزار میلیارد ریال آن از محل اعتبارات دولتی و ۱۵ هزار میلیارد ریال نیز سهم بخش خصوصی بوده است.

زارع زاده، بهره برداری از پروژه فولاد چادرملو در اردکان، فاز یک بندرخشک پیشگامان در مهریز، بیمارستان خاتم الانبیاء ابرکوه، گازرسانی به شهرک فولاد اشکذر، ۹۰ کیلومتر از دو خطه سازی راه آهن بافق به میبد و ۲۵ کیلومتر از باند دوم جاده یزد - طبس را از مهمترین طرح‌های آماده بهره برداری برشمرد و اظهار داشت: این پروژه‌های به صورت حضوری و ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت افتتاح خواهد شد.

کد خبر 4766679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha