۲۵ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۲۲

در گفتگو با مهر تاکید شد:

انتخابات فدراسیون والیبال قطعا ۲۹ آبان برگزار می‌شود

انتخابات فدراسیون والیبال قطعا ۲۹ آبان برگزار می‌شود

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی تاکید کرد که هیچ عاملی برای برگزاری انتخابات فدراسیون والیبال در موعد مقرر بازدارنده نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، موضوعات مطرح شده در مورد تایید صلاحیت محمدرضا داورزنی و به خصوص ورود مجلس به انتخابات فدراسیون والیبال و تاکیدی که بر نام نویسی دوباره از کاندیداهای ریاست - به دلیل استعفای دیرهنگام داورزنی و نابرابر بودن شرایط کاندیداها - شده است، ابهاماتی را در مورد برگزاری این انتخابات و انجام آن در موعد تعیین شده ایجاد کرده است.

این درحالی است که مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی تاکید دارد که انتخابات فدراسیون والیبال در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

سید محمد شروین اسبقیان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با وجود صحبت هایی که در مورد انتخابات فدراسیون والیبال مطرح شده، هیچ تصمیمی مبنی بر لغو برگزاری آن در روز از پیش تعیین شده گرفته نشده است.

وی تصریح کرد: تمام اقدامات برای برگزاری سرِ وقت این انتخابات انجام شده است. وزارت ورزش هیچ برنامه ای برای تعویق آن ندارد. انتخابات هم طبق برنامه روز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه از ساعت ۱۰ آغاز می شود.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی تاکید کرد: برگزاری انتخابات فدراسیون های دیگری هم در برنامه است. از  خیلی وقت پیش از این هم برای انتخابات والیبال اقدام شده بود. همه مراحل به درستی طی شد. در حال حاضر دلیلی برای لغو و تعویق آن نداریم.

اسبقیان همچنین گفت: تا به امروز هیچ یک از کاندیداهای تایید صلاحیت شده از حضور در انتخابات فدراسیون والیبال کناره گیری نکرده اند.

کد خبر 4773203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha