۲۵ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۲۰

استاندار قزوین:

توسعه بدون توجه به آموزش و پرورش محقق نمی شود

توسعه بدون توجه به آموزش و پرورش محقق نمی شود

قزوین- استاندار قزوین گفت: بدون توجه به آموزش و پرورش و جدی گرفتن هویت و فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی بویژه در دوران کودکی نمی توان به توسعه رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت الله جمالی پور صبح شنبه در دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی که با حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، آیت الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین، داود محمدی، سیده حمیده زرآبادی و بابایی صالح و بهمن طاهرخانی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی،  معاونان وزارتخانه و مدیران کل آموزش و پرورش استانهای کشور در محل دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم این همایش که به همت وزارت آموزش و پرورش برگزار شد بتواند در تربیت کودکان موثر باشد.

وی افزود: ایران اسلامی دارای تمدن کهن در دنیاست و ارزشهای دینی آن موجب شده بتوانیم به ابعاد تاریخی خود غنا بخشیم.

جمالی پور تصریح کرد: پرداختن به هویت بویژه در پیش دبستانی می تواند گرفتاریهای جامعه را اصلاح کند و ما را در جایگاه بهتری قرار دهد تا شرایط بهتری داشته باشیم.

استاندار قزوین بیان کرد: در کشور ظرفیت های بی نظیری داریم و از نظر ژیوپلوتیک و داشتن ثروت انسانی بیشمار می توانیم نقش ارزشمندی در جهان داشته باشیم به شرط آنکه به هویت خود اهمیت دهیم.

وی گفت باید بپذیریم توسعه بدون توجه به اموزش و پرورش محقق نمی شود.

کد خبر 4773284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha