۲۷ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۱۵

مدیر کل محیط زیست گلستان خبر داد؛

تصویب طرح احداث اسکله پانتون در بندر ترکمن

تصویب طرح احداث اسکله پانتون در بندر ترکمن

گرگان- مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان با اشاره به تصویب احداث اسکله پانتون در بندر ترکمن، گفت: این طرح در شورای هماهنگی مدیریت آشوراده و خلیج گرگان به تصویب رسیده است.

محمد رضا کنعانی در گفتگو با خبرنگار مهر به موضوع صدور مجوز احداث اسکله پانتون در بندر ترکمن پرداخت و اظهار کرد: مجوز این طرح، توسط شورای هماهنگی مدیریت آشوراده و خلیج گرگان صادر شده است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست گلستان ادامه داد: این طرح به تصویب شورا رسیده و هم اکنون سازمان بنادر و کشتیرانی برای اجرای این طرح پیمانکار گرفته است و اخیرا هم ما اعلام کردیم که اگر نیازی برای نوسازی و بهسازی اسکله وجود دارد، طرح ها را برای ما بفرستند تا اقدامات لازم انجام شود.

وی در مورد شورای هماهنگی مدیریت آشوراده و خلیج گرگان نیز گفت: قبل از به وجود آمدن این شورا، با توجه به این نکته که مدیریت پناهگاه حیات وحش میان کاله به صورت یکپارچه با استان مازندران است، موضوعات مربوط به آشوراده و خلیج گرگان که به لحاظ سیاسی مربوط به استان گلستان است، بایستی در اداره محیط زیست استان مازندران، بررسی می شد.

کنعانی ادامه داد: برای حل مشکلات و سختی های این موضوع، شورایی به نام شورای هماهنگی مدیریت آشوراده و خلیج گرگان با عضویت اداره کل محیط زیست مازندران و گلستان، معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان و همچنین معاونت دریایی و تالاب های سازمان محیط زیست استان، ایجاد شده است و مسائل مربوط به این محدوده، در این شورا مورد بررسی قرار می گیرد.

کد خبر 4775064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha