۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۸:۲۱

محمدحسن انصاری‌فرد:

الان وقت صحبت کردن درباره کالدرون نیست

الان وقت صحبت کردن درباره کالدرون نیست

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از نتیجه به دست آمده از بازی با نفت مسجد سلیمان راضی نیستیم و نباید در این بازی شکست می‌خوردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن انصاری‌فرد پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: از نتیجه بازی راضی نیستم، ما موقعیت‌های زیادی از دست دادیم و نتوانستیم آن را به گل تبدیل کنیم؛ نتیجه باید طور دیگری رقم می‌خورد.

وی با اشاره به نارضایتی مردم نسبت به نتایج تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کنیم: همه باید تلاش کنیم و دست به دست هم بدهیم تا پرسپولیس بتواند در دیدارهای آینده عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سؤالی مبنی بر اعتراض تماشاگران به عملکرد گابریل کالدرون سرمربی تیم گفت: الان وقت صحبت درباره این موضوع نیست. 

کد خبر 4778181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امیر رشت IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
      0 0
      بازیکن خوبی بودی.ولی با رودروایسی مثل دفعه قبل هم تیم را وهم هواداران را به فلاکت می بری.وتنها دلخوشی ما را نابود می کنی لعنت خدا بر......
    • IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
      2 0
      اتفاقا الان وقت برکناری این آقا هست! الان که بالای جدول حتما میخوای صبر کنی تا پایین جدول بیاد بعد برکنار کنی، آقاجان تا دیر نشده عوضش کن