۲ آذر ۱۳۹۸، ۲۳:۰۰

فرمانده سپاه ناحیه شفت:

۴۶ واحد مسکن محروم در شفت در دست ساخت است

۴۶ واحد مسکن محروم در شفت در دست ساخت است

شفت- فرمانده سپاه ناحیه شفت با اشاره به اینکه ۴۶ واحد مسکن محروم در دست ساخت است، گفت: در حال حاضر این واحدها حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مسیب محمدجانی عصر شنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج به فرمان امام خمینی (ره)، اظهار کرد: در هفته بسیج بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در شهرستان شفت اجرا می شود.

وی به برخی از برنامه‌های شاخص در هفته بسیج اشاره کرد و افزود: ویزیت رایگان، نشست روشنگری اقشار، یادواره شهدای بخش احمدسرگوراب، افتتاح پروژه آبرسانی به لاسک با ۳ کیلومتر لوله گذاری و هزینه ۳۰ میلیون تومانی و بهره مندی ۵۰ خانوار بخشی از برنامه‌های شاخص در هفته بسیج است.

فرمانده سپاه ناحیه شفت با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان در پنجم آذرماه امسال، گفت: اجرای گشت رضویون، یادواره شهدای دانش آموزی، دیدار با خانواده شهدا و افتتاح یک واحد مسکونی نیز از دیگر برنامه های این هفته در شفت است.

وی ادامه داد: سپاه با همکاری کمیته امداد ۴۶ واحد مسکن محروم در سطح شهرستان در دست ساخت دارد که در حال حاضر از پیشرفت ۴۰ درصدی برخوردار است.

بسیج در حل مشکلات اقتصادی راهگشا است

در ادامه این نشست مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شفت با اشاره به اینکه بسیج بازوی قدرتمند و مردمی نظام است، اظهار کرد: بسیج شبکه ای است که در زمان فتنه کشور را از لبه پرتگاه نجات می دهد.

حجت الاسلام عمار عمارلو با بیان اینکه بسیج در حل مشکلات و معضلات اقتصادی راهگشا است، ادامه داد: در هر نقطه‌ای که شاهد رانت و اختلاس و فساد هستیم تفکر بسیجی وجود ندارد.

وی در با اشاره به اینکه جوانان دفاع مقدس با تفکر بسیجی موفق به ساخت موشک شدند، افزود: در حوادث و بلایای طبیعی نیز بسیج نقش مهمی در خدمات رسانی به مردم دارد. مسئولان باید به جای نگاه به بیرون به شبکه اخلاص بسیج تکیه کنند.

کد خبر 4779110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha