۱۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۸:۲۰

سرپرست فرمانداری ویژه ری:

۹۰میلیارد ریال جهت ساخت اداره تامین اجتماعی فشافویه هزینه شده است

۹۰میلیارد ریال جهت ساخت اداره تامین اجتماعی فشافویه هزینه شده است

ری- سرپرست فرمانداری ویژه ری با اشاره به اینکه اداره تامین اجتماعی حسن آباد فشافویه تا دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید گفت: برای این پروژه ۹۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین توکلی کجانی عصر شنبه در حاشیه بازدید از روند ساخت درمانگاه عمومی و ساختمان تامین اجتماعی بخش حسن آباد فشافویه، که با حضور عباس اورنگی رییس تامین اجتماعی شهرستان‌های استان تهران انجام شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس جدول زمانبندی شده این طرح عمرانی تا دهه مبارک فجر احداث و تجهیز خواهد شد.

سرپرست فرمانداری ری با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی با توجه به منطقه کارگر نشین و کم در آمد فشافویه اقدامات خوبی را برای ساخت درمانگاه دراین منطقه کرده است گفت: هدف اصلی فرمانداری ویژه شهرستان ری و تمامی دستگاه‌های اجرایی کاهش محرومیت در مناطق کم برخوردار شهرستان ری است.

توکلی کجانی افزود: ۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت اداره تامین اجتماعی بخش حسن آباد فشافویه در زمینی به مساحت سه هزار و ۱۱۳ متر مربع در نظر گرفته شده و در حال ساخت می باشد که تا دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دو پروژه در بخش فشافویه وجود دارد که شامل پروژه درمانگاه تامین اجتماعی و پروژه ساختمان شعبه تامین اجتماعی است بیان داشت: پیگیری های لازم به منظور تسریع روند بهره برداری از مرکز درمانی تامین اجتماعی انجام شده و امیدواریم این مرکز با سرعت بیشتری خدمت رسانی به مردم را آغاز کند

توکلی کجانی افزود: در پروژه درمانگاه زمین مربوطه توسط خیران اهدا و ساخت آن توسط سازمان تامین اجتماعی انجام شده است و با توجه به بافت جمعیتی این منطقه و سکونت اقشار کارگر که تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند، سرمایه گذاری خوبی در این مجموعه جهت رفاه مردم صورت گرفته است.

فرماندار ری با بیان اینکه افتتاح این مرکز امکان ادامه مسیر خدمات رسانی در حوزه درمان را افزایش خواهد داد، بیان کرد: در خصوص ساخت بیمارستان و سایر مراکز درمانی با محوریت بخش خصوصی در فشافویه با توجه به بعد مسافتی که با مرکز شهرستان دارد، باید تصمیماتی گرفته شود و قطعا سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت اولویت ها و برنامه هایی برای بخش فشافویه خواهند داشت.


 
کد خبر 4791336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha