۲۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۱

فرمانده نیروی انتظامی گلستان:

طرح زمستانه پلیس گلستان آغاز شد

طرح زمستانه پلیس گلستان آغاز شد

گرگان- فرمانده نیروی انتظامی گلستان از آغاز طرح زمستانه پلیس در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار روح الامین قاسمی پیش از ظهر شنبه در آیین آغاز طرح زمستانه پلیس با مشارکت دستگاه های امدادی و خدمات رسان اظهارکرد: خدمتی که در طرح و رزمایش زمستانی به مردم ارائه می کنیم یکی از نعمت های بی بدیل خداوند است که نصیب پلیس و دستگاه خدمات رسان شده است.

وی افزود: اقتدار پلیس در برابر کسانی که به دنبال از بین بردن نظم در جامعه هستند مشهود است و قطعاً پلیس با افرادی است که به دنبال بی نظمی هستند، برخورد سلبی خواهد داشت.

قاسمی با اشاره به حادثه سیل در گلستان، ادامه داد: امروز جمع مقدسی در این میدان حضور یافته‌ و طرح رزمایش زمستانه ای نیروی انتظامی به همراه دستگاه خدمات رسان برای کمک به تمام مردم کشور و استان آغاز می شود.

وی بیان کرد: در سطح استان گلستان سه محور برف گیر وجود دارد که همکاران ما با تمام تجهیزات و امکانات در خدمت مردم هستند و بیش از ۳۰۰ نیرو در طرح زمستانه به کار گیری شده اند.

وی با بیان اینکه در طرح زمستانه ۹۱ تیم به کارگیری می شوند اضافه کرد: با همکاری پلیس از ابتدای سال تا کنون ۲۴ درصد از تصادفات کاهش یافته که تصادفات جرحی سه درصد و تصادفات خسارتی ۹ درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت که از ابتدای سال تاکنون میزان فوتی ها در تصادفات جاده ای ۲۵ درصد کاهش یافته است.

کد خبر 4797004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha