به گزارش خبرنگار مهر، شکرالله سلمان زاده ظهر امروز در حاشیه آئین معارفه این پزشکان که در محل هتل کاروانسرا آبادان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع کل این پزشکان جدیدالورود، ۳۵ نفرشان متخصص و ۲ نفر فوق تخصص هستند.
وی گفت: این پزشکان در شهرهای تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر، شادگان، اروندکنار، چوئبده، دارخوین و دیگر مناطق این محدوده جغرافیایی (جنوب غرب خوزستان) فعالیت شأن را در مراکز دولتی دنبال و به انجام میرسانند.
وی افزود: شاهد جذب و حضور انواع تخصصها از جمله جراح مغز و اعصاب، داخلی مغز و اعصاب، داخلی کودکان، زنان و زایمان، جراحی عمومی، اورولوژی، عفونی و غیره و همچنین ۲ فوقتخصص رشتههای گوارش و خون و سرطان بودیم تا به طور تقریبی تیم تخصصی و فوق تخصصی دانشکده علوم پزشکی آبادان تکمیل شود.
وی تصریح کرد: امید میرود با ورود این تعداد پزشک متخصص و فوق تخصص جدید شاهد افزایش سطح کیفی خدمات قابل ارائه در منطقه باشیم.


نظر شما