۴ دی ۱۳۹۸، ۱۵:۵۴

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد:

افزوده شدن ۳۷ پزشک به مجموعه پزشکان جنوب غرب خوزستان

افزوده شدن ۳۷ پزشک به مجموعه پزشکان جنوب غرب خوزستان

آبادان- رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از افزوده شدن ۳۷ پزشک متخصص و فوق تخصص به مجموعه پزشکان حوزه فعالیتی این دانشکده در جنوب غرب خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، شکرالله سلمان زاده ظهر امروز در حاشیه آئین معارفه این پزشکان که در محل هتل کاروانسرا آبادان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع کل این پزشکان جدیدالورود، ۳۵ نفرشان متخصص و ۲ نفر فوق تخصص هستند.

وی گفت: این پزشکان در شهرهای تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر، شادگان، اروندکنار، چوئبده، دارخوین و دیگر مناطق این محدوده جغرافیایی (جنوب غرب خوزستان) فعالیت شأن را در مراکز دولتی دنبال و به انجام می‌رسانند.

وی افزود: شاهد جذب و حضور انواع تخصص‌ها از جمله جراح مغز و اعصاب، داخلی مغز و اعصاب، داخلی کودکان، زنان و زایمان، جراحی عمومی، اورولوژی، عفونی و غیره و همچنین ۲ فوق‌تخصص رشته‌های گوارش و خون و سرطان بودیم تا به طور تقریبی تیم تخصصی و فوق تخصصی دانشکده علوم پزشکی آبادان تکمیل شود.

وی تصریح کرد: امید می‌رود با ورود این تعداد پزشک متخصص و فوق تخصص جدید شاهد افزایش سطح کیفی خدمات قابل ارائه در منطقه باشیم.

کد مطلب 4807510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha