۶ دی ۱۳۹۸، ۱۵:۱۸

سردار سپهر در همدان:

دشمنان نگران قدرت گرفتن مستضعفین در قیام علیه مستکبران هستند

دشمنان نگران قدرت گرفتن مستضعفین در قیام علیه مستکبران هستند

همدان - جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین‎ سپاه پاسداران گفت: دشمنان نگران توسعه انقلاب اسلامی در جهان و قدرت گرفتن مظلومان و مستضعفین در قیام علیه مستکبران هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدحسین سپهر در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان بی‌ثبات‌سازی در ایران و قرار دادن مردم مقابل حاکمیت را از برنامه‌های دشمنان خواند و گفت: دشمنان پس از نا امیدی از گزینه جنگ و توطئه‌های بی اثر برای جمهوری اسلامی ایران به ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان و گسترش نا امیدی رو آورده‌اند.

سردار سپهر گره زدن مشکلات اقتصادی و معیشتی با راهبردهای براندازی را از دیگر اهداف دشمنان برشمرد و با بیان اینکه این برنامه دشمن با هوشیاری و تدبیر ملت و مسئولان ناکام مانده است، عنوان کرد: دشمن فکر می‌کرد می‌تواند با ایجاد اغتشاش ایران را تسلیم خود کند اما هوشیاری مردم و تدبیر به موقع مسئولان، بار دیگر شکست آنها را رقم زد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین‎ سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه ایران با محبوبیت مردمی، هوشمندی مسئولان و قدرت نظامی هرگز تسلیم این اتفاق‌ها نخواهد شد، به اغتشاشات اخیر اشاره و با بیان اینکه کشورمان در مقابل اغتشاش‌ها به خوبی ایستاد، گفت: آمریکایی‌ها به تسلیم شدن ایران برابر اغتشاش‌ها بسیار خوش بین بودند اما این افکار نیز توهمی بیش نبود.

وی با یادآوری اینکه با تدبیر هوشمندانه مردم در کمتر از ۳ روز نیروهای امنیتی، سربازان گمنام، نیروی انتظامی و مردم این آشوب‌ها را کنترل کرده و عاملان آن را شناسایی کردند، عنوان کرد: دشمنان نگران توسعه انقلاب اسلامی در جهان و قدرت گرفتن مظلومان و مستضعفین در قیام علیه مستکبران هستند.

سردار سپهر با بیان اینکه امروزه به واسطه ظهور انقلاب اسلامی بسیج جهانی شکل گرفته و در حال حاضر ایجاد و تقویت بسیج مردمی در کشورهای لبنان، عراق، یمن، سوریه و افغانستان خار چشم استکبار جهانی شده است، عنوان کرد: امروز دشمنان از این قدرت جهانی در امنیت نیستند.

وی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی هستند، گفت: ناکارآمدی ارتش آمریکا برای تأمین نیازهای خود و کسری بودجه و بدهی تریلیون دلاری از عوامل ناامیدی در بین مسئولان و مردم این کشور است و حال این سوال طرح می‌شود که چگونه چنین کشوری می‌تواند مشکلات مردم کشور ما را حل کند؟

وی بابیان اینکه در گذشته ناوگان‌های آمریکا و انگلیس در خلیج فارس قدرت هر اراده‌ای در مقابل کشورهای منطقه را داشتند اما اکنون قدرت ایران اجازه هیچ گونه عرض اندام به آنها نمی‌دهد بر حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس تاکید کرد و گفت: مردم با چشم باز، بصیرت و آگاهی مجلس انقلابی و مردمی را رقم خواهند زد.

کد خبر 4808659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha