۷ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۲۸

تاریخچه مصور «موزه مقدم» در نگارخانه شیخ هادی

تاریخچه مصور «موزه مقدم» در نگارخانه شیخ هادی

نمایشگاه عکس با عنوان «مقدم» در نگارخانه شیخ هادی برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۱، نمایشگاه عکس با عنوان مقدم از روز ۵ دی ماه به مدت ۱۰ روز در نگار خانه شیخ هادی برپا می شود.

در این نمایشگاه که با هدف معرفی و نمایش تاریخچه موزه مقدم به شهروندان برگزار می شود، ۳۰ عکس برگزیده از عکس های  شورش مباشری با موضوع نوع معماری و نقوش هندسی و کاربرد کاشی های فیروزه ای رنگ و فضاسازی مرتبط در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

موزه مقدم یکی از بناهای تاریخی به جا مانده از زمان قاجار است که از نظر تاریخچه، معماری و اشیایی که در آن نگهداری می شوند، ارزش بسیار بالایی دارد.

شورش مباشری هنرمند عکاس متولد ۱۳۶۰ و عضو انجمن عکاسان ایران و عضو فدراسیون بین المللی هنر عکاسی فیاپ، برگزیده جشنواره هنر ایران بوده و از سوی انجمن عکاسان آمریکا و جشنواره بین المللی عکس آرژانتین موفق به کسب مدال طلا شده است وی تاکنون در نمایشگاه های متعددی در ایران و خارج از ایران شرکت کرده است.

علاقه مندان می توانند برای بازدید در زمان یاد شده از ساعت ۹ صبح به خانه فرهنگ شیخ هادی واقع در خیابان ولیعصر(عج) نرسیده به سه راه جمهوری، کوچه شهید حسین سخنور مراجعه و یا برای کسب اطلاعات با تلفن ۶۶۴۹۸۵۸۷ تماس بگیرند.

کد خبر 4809082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha