۱۸ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۲۷

بخشدار ویژه خارگ:

روسیاهی و شرم تنها دستاورد دشمنان خواهد بود

روسیاهی و شرم تنها دستاورد دشمنان خواهد بود

بوشهر - بخشدار ویژه خارگ گفت: روسیاهی و شرم تنها دستاورد دشمنان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود رضایی ظهر چهارشنبه در اجلاسیه سرداران، ٣۵ شهید و ٨ شهید گمنام جزیره خارگ اظهار داشت: شهادت برای حاج قاسم یک آرزو بود ولی این شهادت برای این سردار سرافراز سپاه نیاز بود.

وی افزود: اهالی شریف جزیره خارگ بودند که نگذاشتند یک لحظه صدور نفت از خارک قطع شود. جزیره مقاوم خارگ یکی مهمترین و راهبردی‌ترین مراکز صادرات نفت در ٨ سال دفاع مقدس بود.

بخشدار ویژه خارگ تاکید کرد: حفاظت و پاسداری از این جزیره مقاوم با همراهی اهالی شریف همراه بود، این جزیره شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی تصریح کرد: استقامت و ایستادگی اهالی بومی و خانواده کارکنان صنعت عظیم نفت و ایثارگری متخصصان صنعت نفت و گاز و پتروشیمی، شرکت ملی نفتکش، و.... موجب شد نام جزیره مقاوم خارگ به عنوان جزیره پایداری در تاریخ ثبت شد.

رضایی گفت: تحرکاتی که امروز دشمنان قسم خورده این انقلاب برای متوقف‌کردن حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی ایران انجام می‌دهند کودکانه است.

وی افزود: نیروهای خدوم و انقلابی ایران اسلامی تجربیاتی داریم که آنها درک غافل هستند. جمهوری اسلامی ایران از این موانع سرافرازانه عبور می‌کند و در آینده روسیاهی و شرم تنها دستاورد دشمنان خواهد بود.

کد خبر 4820580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha