۲۹ دی ۱۳۹۸، ۱۳:۰۵

شهردار منطقه ۶ اعلام کرد؛

فعالیت برف‌روب‌ها در منطقه ۶/تردد در قلب پایتخت روان است

فعالیت برف‌روب‌ها در منطقه ۶/تردد در قلب پایتخت روان است

شهردار منطقه شش از عملیات برف روبی در قلب پایتخت بازدید کرد و به خدمات رسانی همه جانبه به منظور رفاه حال شهروندان تاکید کرد. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه شش، تورج فرهادی با بیان اینکه اکیپ‌های برف روب در سراسر منطقه مشغول فعالیت هستند گفت: علاوه بر نیروی انسانی، ماشین آلات برف روب و نمک پاش نیز در حال خدمت رسانی هستند.

وی با بیان اینکه حفظ نکات ایمنی در هنگام بارش برف اهمیت دارد گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده عبور و مرور وسایط نقلیه در قلب پایتخت روان است.

شهردار منطقه شش با اشاره به تداوم بارش برف افزود: نیروهای فضای سبز نواحی شش گانه طبق دستورالعمل ابلاغی، عملیات برف تکانی درختان در محوطه پارک‌ها و معابر منطقه را آغاز کرده اند.

فرهادی با اشاره به حجم زیاد بارش برف ادامه داد: همکاری شهروندان در امر درخت تکانی به بهبود هرچه بهتر سرانه‌های طبیعی شهر کمک کرده و از سقوط یا شکستگی احتمالی آنها جلوگیری می‌کند.

شهردار منطقه شش گفت: برای جلوگیری از شکسته شدن درختان در صورتی که شهروندان اقدام به برف تکانی درختان می‌کنند باید از تکان‌های شدید و همچنین زخمی کردن شاخه و تنه درختان خودداری کنند.

کد خبر 4829532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha