۱۷ بهمن ۱۳۹۸، ۲۱:۰۵

هفته بیست و پنجم لیگ بسکتبال؛

رقابت جنجالی مربیان ملی و شاگردان شان/ برد شهرداری گرگان در جنوب

رقابت جنجالی مربیان ملی و شاگردان شان/ برد شهرداری گرگان در جنوب

مهمترین دیدار هفته بیست و پنجم لیگ بسکتبال میان پتروشیمی بندرامام و شهرداری گرگان با حواشی زیادی همراه بود و در نهایت هم با شکست تیم میزبان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، از مجموع دیدارهای پیش بینی شده برای هفته بیست و پنجم لیگ برتر بسکتبال، امروز پنجشنبه چهار دیدار در شهرستان های مختلف برگزار شد.

در چارچوب این دیدارها، رقابت تیم های شیمیدر قم و نفت آبادان در وقت قانونی با تساوی ٧٣ بر ٧٣ به پایان رسید اما در وقت اضافی تیم شیمیدر این دیدار خانگی را با نتیجه ٨١ به ٨٥ واگذار کرد.

دیگر دیدار حساس و مهم این هفته میان دو تیم پتروشیمی بندرامام و شهرداری گرگان برگزار شد که مهران شاهین طبع و فرزاد کوهیان، سرمربی و مربی تیم ملی هدایت بازیکنان شان را بر عهده دارند.

این دیدار که در بندرامام برگزار شد با حواشی زیادی همراه بود. حواشی ایجاد شده، از سکوی تماشاگران گرفته تا داخل زمین مشکل ساز شدند و حتی شکستن صندلی ها و درگیری بازیکنان و توقف بازی در چند مرحله را به دنبال داشت.

در پایان این دیدار پُرحاشیه تیم شهرداری گرگان موفق به شکست ٧٠ بر ٥٥ میزبان خود شد.

شورا و شهرداری قزوین دیگر تیم برنده در این هفته از مسابقات بود، بازیکنان این تیم در مصاف با رعد پدافند هوایی شهرکرد به برتری ٧٢ بر ٦١ دست یافتند.

تیم مس کرمان هم امروز در دیدار خانگی برابر نیروی زمینی پیروز شد. کرمانی با نتیجه ٨٢ بر ٥٧ صاحب برد شدند.

دو دیدار دیگر هفته بیست و پنجم لیگ برتر بسکتبال فردا در تهران برگزار می شود که طی آن مهرام با آویژه صنعت مشهد دیدار می کند و اکسون هم میزبان ذوب آهن خواهد بود.

کد خبر 4846502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha