۲۴ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۱۲

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س):

خون سردار شهید سلیمانی زنده بودن انقلاب را به دنیا ثابت کرد

خون سردار شهید سلیمانی زنده بودن انقلاب را به دنیا ثابت کرد

کاشان - فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) گفت: خون سردار شهید قاسم سلیمانی زنده بودن انقلاب را به تمام دنیا ثابت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رحیم نوعی اقدم شامگاه چهارشنبه در مراسم چهلم شهادت سردار قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان شهیدش که در حمله تروریستی آمریکا به شهادت رسیدند، اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی ایران اصل مردم هستند.

وی با بیان اینکه مردم ولی نعمت مسئولین و صاحب اصلی مملکت و نظام هستند، ابراز داشت: این مردم بودند که در طول ۴۱ سال انقلاب در مقابل تمام مشکلات و تحریم‌ها مقاومت کردند.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) با اشاره به اینکه پاسداران حافظ منافع و جان و مال مردم هستند، تصریح کرد: پاسداران فدایی ملت و مردم هستند.

وی ضمن هشدار نسبت به بی توجهی مسئولین به مردم خاطرنشان کرد: هرگونه غفلت و بی توجهی نسبت به مردم باعث می‌شود که خدا مسئولین را تنبیه کند.

سردار نوعی اقدم همچنین با بیان اینکه شهدا قهرمانان وطن هستند، اذعان داشت: آن‌ها بالاترین سرمایه خود که جان عزیزشان بود را خالصانه در راه خدا دادند و به همین دلیل ما تا ابد مدیون خون شهدائیم.

بسیج در دفاع از عزت و شرف مردم و نظام جمهوری اسلامی نقش اساسی دارد

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور فعال شجره طیبه بسیج در صحنه‌های مختلف انقلاب بیان داشت: بسیجی در دفاع از عزت و شرف مردم و نظام جمهوری اسلامی نقش اساسی دارد.

این همرزم سردار شهید قاسم سلیمانی با بیان اینکه هر کسی کوچک‌ترین عشقی به نظام جمهوری اسلامی ایران دارد بسیجی است، افزود: بسیج و بسیجیان خار چشم دشمن و استکبار جهانی هستند.

وی با اشاره به اینکه تمام رؤسای جمهور آمریکا دستور حمله به ایران را صادر کرده بودند، تاکید کرد: وزارت دفاع آمریکا به دلیل اینکه از عواقب و پایان جنگ با ایران و فرجامی که ممکن است گریبانگیر آنها شود ترس داشت هیچ وقت جرأت حمله به ایران را پیدا نکرد.

سردار نوعی اقدم با بیان اینکه هرگونه تجاوز به ایران با جوابی سخت و محکم روبرو است، یادآور شد: یکی از مهمترین مؤلفه‌های قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران بسیج است که آمریکا و نظام استکبار از آن بسیار واهمه دارد.

وی ترور مقام رسمی یک کشور در کشور ثالث را توسط یک دولت رسمی مخالف تمام قوانین بین المللی و بشری دانست و اظهار داشت: آمریکا از دست حاج قاسم سلیمانی درمانده شده بود و به همین دلیل ناجوانمردانه او را طی یک عملیات تروریستی مذبوحانه به شهادت رساند.

همه دنیا فهمید شهید سلیمانی برای نظام سلطه خطرناک‌تر از قاسم سلیمانی است

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) با اشاره به اینکه قدرت آمریکا و مزدوران عربی و صهیونیستی آن در منطقه قدرت مقابله با تدابیر و رشادت‌های سردار شهید قاسم سلیمانی را نداشتند، ابراز داشت: شهید قاسم سلیمانی کاری کرد که همه دنیا فهمید شهید سلیمانی برای نظام سلطه خطرناک‌تر از قاسم سلیمانی است.

وی با بیان اینکه خون شهید حاج قاسم سلیمانی زنده بودن انقلاب را به رخ جهانیان کشید، تصریح کرد: با شهادت این سردار شهید اسلام وحدت و انسجام بین مردم ایران با دیگر ملت‌ها کوچک‌ترین اثری بود که حاصل شد.

سردار نوعی اقدم با اشاره به اینکه انتقام سخت از خون شهید حاج قاسم سلیمانی با اخراج نیروهای تروریست آمریکایی از منطقه حاصل می‌شود، خاطرنشان کرد: این فضل خدا این مهم با همت مردم منطقه حاصل می‌شود.

وی با بیان اینکه به دنیا ثابت شد رهبر معظم انقلاب در کلامش صادق است، خاطرنشان کرد: وعده انتقام سخت رهبر انقلاب نیز به زودی محقق شده و منطقه از لوث وجود نظامیان تروریست آمریکایی پاک خواهد شد.

فاطمیون گل‌های سرسبد لشکر حاج قاسم سلیمانی بودند

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) با اشاره به اینکه خواب در چشم نظامیان تروریست آمریکایی حرام شده است، اذعان داشت: حمله موفق به پایگاه عین الاسد که دارای پیشرفته‌ترین ابزارهای دفاعی است نشان می‌دهد که آمریکا در مقابل قدرت نظامی و اراده ایران درمانده شده است.

وی همچنین در پایان سخنان خود با اشاره به حضور جوانان از ملیت‌های مختلف برای دفاع از حرم اهل بیت افزود: این جوانان همه لشکریان شهید حاج قاسم سلیمانی بودند و از این بین فاطمیون گل‌های سرسبد این لشکر بودند.

کد خبر 4851878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha