۱۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۲۶

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه:

هیچ اکیپی در گناوه برای تست کرونا به منازل اعزام نشده است

هیچ اکیپی در گناوه برای تست کرونا به منازل اعزام نشده است

بندر گناوه - رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: هیچ اکیپی برای تست کرونا به منازل اعزام نشده است.

محمد بازیاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هیچ فرد یا اکیپی از طرف شبکه بهداشت و درمان به منازل برای تست کرونا اعزام نشده و نخواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه افزود: در صورت مراجعه فرد یا افرادی به در منازل کارت شناسایی و شماره همراه آنها گرفته شود و در همان لحظه با آن شماره تماس بگیرید تا از صحت آن اطمینان حاصل کنید.

دبیر ستاد کنترل و پیشگیری از کرونا شهرستان گناوه گفت: از همه شهروندان درخواست می‌شود در صورت مراجعه این افرادی با عنوان انجام تست کرونا به درب منازلشان مراتب را در اسرع وقت به شبکه بهداشت و درمان اطلاع رسانی کنند.

بازیاری تصریح کرد: با توجه به اینکه تاکنون موردی از ابتلای به این بیماری در استان بوشهر وجود نداشته شهروندان ضمن هوشیاری کامل و رعایت نکات ایمنی بهداشتی در پیشگیری از بیماری کرونا به شایعات توجه نکنند و اطلاعات و آمار مربوط به این بیماری را از طریق دانشگاه علوم پزشکی پیگیری کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه ضمن تقدیر از همکاری مردم و سایر دستگاه‌ها و نهادها در اجرای برنامه‌های پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان گفت: چاپخانه «افتخاری» در گناوه در چاپ رسانه‌های آموزشی پیشگیری از کرونا ویروس و آگاهی دادن به مردم با شبکه بهداشت و درمان شهرستان همکاری خوبی داشته است.

وی افزود: اقلام و اطلاعیه‌های آموزشی چاپ شده توسط این چاپخانه به صورت کاملاً رایگان و با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان برای تهیه محتوای آموزشی، چاپ و در سطح شهر توزیع و نصب شد.

کد خبر 4868660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha