۲۰ اسفند ۱۳۹۸، ۲۲:۳۳

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان:

بسیج عشایر استان سمنان پیشگام در تحقق اقتصاد مقاومتی است

بسیج عشایر استان سمنان پیشگام در تحقق اقتصاد مقاومتی است

سمنان- جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان، ضمن اشاره به ظرفیت‌های وسیعی که بین عشایر استان وجود دارد، گفت: بسیج عشایر پیشگام در تحقق اقتصاد مقاومتی است .

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ منصور شوقانی شامگاه سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه عشایر استان سمنان به میزبانی سپاه سمنان، با بیان اینکه عشایر ظرفیت‌های عظیمی در بخش‌های اقتصادی و تولیدی دارند، بیان کرد: بسیج عشایر پیشگام در تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: عشایر نقش قابل‌توجهی در تأمین مواد غذایی و تولید صنایع دستی در کشور و به خصوص استان سمنان دارند که با تولیدات خود همواره به اقتصاد مقاومتی و تحقق آنچه تاکید ویژه رهبر معظم اقلاب اسلامی است کمک کرده‌اند.

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به ضرورت استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای مقابله با کرونا نیز اشاره کرد و گفت: توسل به اهل بیت (ع) و ائمه معصومان (ع) و رعایت بهداشت فردی راهل مقابله با این بیماری است و در حال حاضر باید دغدغه ما زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) باشد.

لغو راهیان نور

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) نیز در این مراسم ضمن بیان اینکه بسیجیان و خادم الشهدا در لغو اردوهای راهیان نور تغییر سنگر دادند و با ویروس منحوس کرونا مبارزه کردند، گفت: با توجه به تهدید زیستی دشمن محور که اتفاق افتاده، راهیان نور که یک فناوری قدرتمند در حوزه نرم بود از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا لغو شده است لذا امروز بسیجیان و خادم الشهدا که در راهیان نور خدمت می‌کردند همگی در مبارزه با ویروس منحوس کرونا بسیج شدند.

سرهنگ علی خالقیان بیان کرد: در این نبرد بیولوژیکی خانواده‌های شهدا، راویان و مبلغان به صورت تیم‌هایی منظم تغییر سنگر دادند و برای تحقق رسالت خود که همان حفظ و نگهداری از انقلاب است با ویروس کرونا مقابله کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم سرهنگ حسین وفادار به عنوان فرمانده بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه قائم آل محمد (عج)، محمد شوقانی در سمت مسئول بسیج عشایری استان و سرهنگ دوم پاسدار مجید رنجبریان نیز به عنوان معاونت ایمنی و اقدامات تأمینی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان معارفه شدند.

کد خبر 4875203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha