۲۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۵۳

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار تهران خبر داد

بهسازی بزرگراه‌های شمال شرق تهران در طرح استقبال از نوروز ۹۹

بهسازی بزرگراه‌های شمال شرق تهران در طرح استقبال از نوروز ۹۹

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار گفت: در طرح استقبال از نوروز که از ابتدای اسفند ماه آغاز شده است بهسازی و ایمن سازی بزرگراه ها و معابر شمال شرق تهران در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، میکائیل علیپور با اعلام این خبر و با بیان اینکه اجرای عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت در سطح معابر بر اساس تماس‌های دریافتی شهروندان از طریق ۱۳۷ و ۱۸۸۸ خواهد بود افزود: در طرح استقبال از نوروز ۹۹، برداشت میدانی از تمامی معابر صورت گرفته است و کار بهسازی این معابر نیز با استفاده از خلوتی شهر با کیفیت مطلوب اجرا و تا پایان فروردین ۱۳۹۹ ادامه دارد.

وی با اشاره رفع مشکلات انهار حاشیه بزرگراه‌های سطح منطقه افزود: در طرح نوروزی استقبال از بهار، عملیات مرمت جداول بزرگراه‌های شهید صیاد شیرازی، امام علی (ع) و سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حال انجام است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار تصریح کرد: به منظور تسریع در آمد و شد خودروها و روان سازی ترافیک معابر، اجرای عملیات لکه گیری آسفالت در خیابان‌های فرجام، هنگام، دلاوران، خواجه عبدالله انصاری و بیش از ده معبر شریانی منطقه چهار در اولویت اجرا قرار دارد.

علیپور در ادامه از بهسازی کفپوش بوستان‌ها خبر داد و گفت: در طرح استقبال از نوروز، اجرای عملیات کفپوش و بهسازی بوستان‌ها از دیگر اقدامات پیش بینی شده حوزه معاونت فنی و عمرانی منطقه چهار است.

وی با بیان اینکه در سال آتی اقدامات ویژه ای برای تشویق شهروندان منطقه چهار به استفاده از دوچرخه پیش بینی شده است افزود: در نخستین گام از طرح استقبال از بهار ۹۹، مرمت پیاده رو و مسیر دوچرخه سواری خیابان هنگام در دستور کار قرار دارد و تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر 4875523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha