۲۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۴۲

باوجود پیروزی در دو راند؛

احمدی صفا سهمیه بوکس المپیک را از دست داد

احمدی صفا سهمیه بوکس المپیک را از دست داد

نماینده سبک وزن بوکس ایران علیرغم برتری مطلق مقابل حریف استرالیایی در رقابتهای انتخابی المپیک شکست خورد و سهمیه المپیک را از دست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات بوکس گزینشی المپیک در قاره آسیا از روز سه‌شنبه در شهر امان پایتخت اردن آغاز شده است. در این رقابت‌ها، ۱۵۱ بوکسور از ۳۵ کشور از آسیا و اقیانوسیه در بخش مردان حضور پیدا کرده‌اند.

امروز و در روز پایانی رقابت نمایندگان ایران ۴ بوکسور برای کسب سهمیه المپیک مبارزه می‌کنند.

در نخستین میارزه امروز امید احمدی صفا بوکسور وزن ۵۲ کیلوگرم تیم ملی در مبارزه سرنوشت ساز مقابل نماینده استرالیا علیرغم پیروزی در دو راند متوالی و برتری مطلق مقابل حریف شکست خورد.

احمدی صفا در این رقابتها پس از یک دور استراحت به مصاف قاسم السودانی بوکسور عراقی و دارنده مدال برنز آسیا رفت و قاطعانه به پیروزی رسید.وی در دیدار دوم مقابل زویروف ازبکستانی قهرمان المپیک و جهان شکست خورد و راهی جدول شانس مجدد شد و سرانجام برابر بوکسور استرالیایی شکست خورد و سهمیه المپیک را از دست داد.

دانیال شه بخش، اشکان رضایی و سید شاهین موسوی دیگر نمایندگان ایرانی دارای شانس کسب سهمیه المپیک هستند که تا دقایقی دیگر مبارزه آنها آغاز می‌شود.

تیم ملی ایران با هشت بوکسور در این رویداد حضور یافته است.

امید احمدی‌صفا، دانیال شه‌بخش، اشکان رضایی، سجاد کاظم‌زاده، سیدشاهین موسوی، احسان روزبهانی، طوفان شریفی و ایمان رمضان‌پور، بوکسورهای ایران در این مسابقات بودند.

علیرضا استکی سرمربی تیم ملی ایران است و همایون امیری و غلامرضا کریمی هم به‌عنوان مربی حضور دارند.

کد خبر 4875632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha