۲۳ اسفند ۱۳۹۸، ۰:۰۲

فرماندار میامی:

ورودی و خروجی‌های میامی کنترل می‌شوند

ورودی و خروجی‌های میامی کنترل می‌شوند

میامی- فرماندار میامی با بیان اینکه ورودی و خروجی‌های شهرستان کنترل می‌شوند، گفت: این تصمیم به خاطر امکان شیوع ویروس کرونا در ایام پیک تردد گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ملایری شامگاه پنج شنبه در نشست شورای ترافیک میامی به میزبانی فرمانداری با بیان اینکه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهر، ورودی و خروجی‌ها را تحت کنترل قرار می‌دهیم، ابراز کرد: ورود هر مسافر آلوده و اسکان موقت آن در شهر موجب گسترش آلودگی خواهد شد.

وی افزود: در سال‌های گذشته هدف و سیاست ما ورود مسافران به درون شهر بوده چرا که ورود مسافر و اسکان آنها در شهر موجب رونق و پیشرفت می‌شود، اما شرایط خاصی که اکنون در آن قرار داریم تمام افکار و اقدامات گذشته ما را بایگانی می‌کند و لذا می‌بایست مانع ورود آلودگی به شهر شویم.

فرماندار میامی گفت: یکی از محاسن میامی، پراکندگی جمعیت آن است چرا که اگر تراکم جمعیت داشتیم شاید شاهد شیوع گسترده‌تر ویروس کرونا در شهرستان بودیم اما این امر چیزی از حساسیت و اقدامات ما در حوزه پیشگیری کم نمی‌کند و ما باید در پیشگیری پیش قدم باشیم.

ملایری با بیان اینکه باید با حساسیت پایش کنیم، مردم نسبت به ورود و خروج پلاک‌های غیر بومی به شهر حساس شده‌اند، ابراز کرد: تماس‌های زیادی از سوی مردم داشته‌ایم که نشان دهنده نگرانی آن‌ها از آلوده شدن شهرستان میامی است.

کد خبر 4876877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha