۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۲۱:۰۳

معاون کمیته امداد اردبیل:

ازدواج آسان در بین مددجویان اردبیلی ترویج داده می‌شود

ازدواج آسان در بین مددجویان اردبیلی ترویج داده می‌شود

اردبیل - معاون کمیته امداد استان اردبیل گفت: ترویج ازدواج آسان در بین اقشار کم درآمد جامعه و مددجویان از جمله مهمترین برنامه‌های حمایتی کمیته امداد اردبیل است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حسین نژاد عصر شنبه در نشست با خیران و نیکوکاران شهرستان اردبیل عنوان کرد: ترویج ازدواج آسان در بین اقشار کم درآمد جامعه و مددجویان کمیته امداد اردبیل از جمله مهمترین برنامه‌های حمایتی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: کمک به تأمین جهیزیه دختران و اعطای هدیه ازدواج به فرزندان ذکور از جمله حمایت‌های در نظر گرفته شده کمیته امداد استان اردبیل با مشارکت خیران و نیکوکاران است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل با قدردانی از حمایت‌های خیران استان، یادآور شد: با همکاری مضاعف مراکز نیکوکاری در کنار مؤسسات خیریه می‌توان در فراهم آوردن بسترهای ازدواج آسان در بین مددجویان بیش از پیش موفق عمل کرد.

حسین‌نژاد با بیان اینکه ۸۱۰ نوعروس مورد حمایت کمیته امداد اردبیل از ابتدای سال‌جاری با دریافت کمک هزینه تأمین جهیزیه در نقاط مختلف استان اردبیل زندگی جدید مشترک خود را آغاز کردند، افزود: خوشبختانه با حمایت‌های جهادی و هدفمند انجام یافته هیچ نوعروس پشت نوبت برای دریافت کمک هزینه تأمین جهیزیه در اردبیل قرار نگرفته است.

وی از اهدای ۱۲۹ سری جهیزیه موردی نیز با مشارکت خیران در بین مددجویان اشاره کرد و افزود: ۵۹ سری جهیزیه نیز تاکنون برای ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار در استان اردبیل تخصیص یافته است.

کد خبر 4878196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha