۳۰ فروردین ۱۳۹۹، ۱۶:۱۹

نمایش آثاری از پروانه اعتمادی در قالب استودیوی آنلاین

نمایش آثاری از پروانه اعتمادی در قالب استودیوی آنلاین

آثاری از پروانه اعتمادی در قالب استودیویی که گالری آرتیبیشن در روزهای قرنطینه برای نمایش آثار هنری ترتیب داده است، به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گالری آرتیبیشن، در روزهای سخت شیوع بیماری که از دیدن آثار هنری و گالری‌گردی محروم مانده‌ایم مجموعه استودیوهای هنری در آرتیبیشن برگزار می‌شود تا با ارائه و نمایش آثار هنری، امکان بازدید از آثار این استودیو را در منزلتان فراهم کند و هنر را به خانه شما آورد.

این استودیوهای آنلاین که از ۲۴ فروردین و با آثار مرتضی گودرزی آغاز شده‌اند، اکنون در دومین بخش خود با آثاری از پروانه اعتمادی مهمان خانه‌های هنردوستان می‌شوند.

نمایش این آثار چون استودیوی پیشین به مدت سه روز و از روز ۳۰ فروردین دایر می‌شوند تا خریداران و دوستداران هنر پروانه اعتمادی برای خرید این آثار اقدام کنند. در این استودیو ۱۰ اثر از دوره‌های مختلف هنری پروانه اعتمادی با ویژگی‌های مشخص دیداری و الگوهای تکرار شونده در فرم و با متریال و مواد به کار رفته متنوعی وجود دارد. آثار طبیعت بی‌جان با تکنیک‌های مختلفی چون چاپ، کلاژ و نقاشی‌هایی با متریال چوب که زمینه‌ساز نقاشی‌هایش شده‌اند.

این استودیوها تا اواخر خرداد و با نمایش آثار هنرمندان دیگری چون نصرالله افجه‌ای، منوچهر معتبر، فرح اصولی، احسان ارجمند، مرجان نعمتی و همچنین با نمایشگاه‌های گروهی دیگری ادامه خواهد یافت تا علاقه‌مندان به آثار هنری و مجموعه‌داران بتوانند علاوه‌بر بازدید آثار، اقدام به خرید آثار مورد علاقۀ خود کنند. بازدید، خرید و تماشای آثار اولین استودیو آنلاین و لینک‌های فعال آن در سایت artibition.net اعلام خواهند شد.

کد خبر 4903515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha