۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۶:۳۲

تولید و بازنشر نماهنگ با احادیث امام صادق (ع) در فضای مجازی

تولید و بازنشر نماهنگ با احادیث امام صادق (ع) در فضای مجازی

کتاب «سخن صادق» با مجموعه ای از احادیث امام صادق (ع) در قالب نماهنگ و پاورپوینت در فضای مجازی بازنشر می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای گلستان، همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان کتاب «سخن صادق» با مجموعه ای از احادیث امام صادق (ع) در قالب نماهنگ و پاورپوینت به همت فرهنگسرای گلستان تهیه و تنظیم شده و در فضای مجازی برای بازدید مخاطبان بازنشر می شود.

کتاب «سخن صادق» که در تزکیه نفس و حقایق و معارف الهی یکی از مهمترین منابع مطالعاتی است و در منابع اسلامی از جمله کتاب «مصباح الشریفه» و «مفتاح الحقیقه» بیان شده است و با هدف ترویج معارف الهی و معرفی متون اسلامی معتبر، درک حقایق آسمانی برای بهتر زیستن و آرامش روحی و نیز آشنایی مخاطبان با منابع روایی نوشته شده است. ویژگی مهم این کتاب دقت در شناخت اسرار حقیقت، بیان لطایف اخلاقی، کشف مراحل سیر و سلوک و خصوصیات مراتب ایمان است که با دقت و تحقیق با کمترین نقطه ضعف و سستی مطالب می تواند به عنوان منبع معتبری برای پژوهش و مطالعه  قرار گیرد.

این کتاب اثری عربی و منسوب به امام جعفر صادق (ع) است که مشتمل بر روایات اخلاقی عرفانی بوده و همچنین سیدبن طاووس، محدث نوری، شهیدثانی، مسکین الفواد، فیض کاشانی ، میرزاحسین نوری صحت و سقم این کتاب را تایید و در آثار خود نیز از مطالب آن بهره بردند.

علا قه مندان برای مطالعه و بهره برداری از فایل های تصویری و صوتی تولید شده در این خصوص می توانند از طریق فضای مجازی و اینستاگرام فرهنگسرای گلستان به نشانی golestan.farhangsara اقدام کنند.

فرهنگسرای گلستان در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک واقع است.

کد خبر 4906357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha