۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۲۶

توسط انتشارات قاصدک برای کودکان

مجموعه ۷ جلدی «یاد بگیریم فکر کنیم دنیای کودکان باهوش» منتشر شد

مجموعه ۷ جلدی «یاد بگیریم فکر کنیم دنیای کودکان باهوش» منتشر شد

مجموعه ۷ جلدی «یاد بگیریم فکر کنیم دنیای کودکان باهوش» از سوی انتشارات قاصدک در سال ۹۹ چاپ و منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه ۷ جلدی «یاد بگیریم فکر کنیم دنیای کودکان باهوش» برای رده سنی ۳ و ۴ به کوشش فهیمه سید ناصری، از سوی انتشارات قاصدک در سال ۹۹ چاپ و منتشر شد.

در فرآیند یادگیری کودکان، چند دوره جهشی وجود دارد که یکی از آن‌ها، یادگیری دوران قبل از دبستان است، گرچه آموزش کودک از خانه شروع می‌شود اما قطعاً این امر به صورت ثابت کافی نیست.

برنامه‌های آموزشی بین سنین ۳ و ۴ سال که باعث تقویت مهارت‌های ذهنی کودکان می‌شود از اهمیت بسیاری برخوردار است که بر اساس آمار جهانی سهم کودکان ۳ و ۴ ساله در آموزش‌های قبل از دبستان افزایش چشمگیری داشته است. اهداف آموزشی در این دوره حساس شامل شناخت اشکال، رنگ‌ها، مفاهیم، مهارت‌های هوشی و حرکتی است.

در هر جلد از این مجموعه «یاد بگیریم فکر کنیم دنیای کودکان باهوش» به موضوع مجزا پرداخته است که موضوعات آن تقویت مهارت‌های حرکتی، شناخت شکل‌ها، شناخت رنگ‌ها در محیط اطراف ما، تمرکز و دقت (تشابه و تفاوت)، مفاهیم علوم طبقه‌بندی، مفاهیم اولیه ریاضی و ریاضیات پایه هستند.

مجموعه ۷ جلدی «یاد بگیریم فکر کنیم دنیای کودکان باهوش» برای رده سنی ۳ و ۴ به کوشش فهیمه سید ناصری، تیراژ ۲۰۰۰ جلد، با قیمت ۷ هزار تومان، از سوی انتشارات قاصدک در سال ۹۹ چاپ و منتشر شد.

کد خبر 4914793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha