۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۷:۴۷

کرونا دست بردار نیست؛

قطب کشتی ایران همچنان در انتظار انتخاب سکاندار

قطب کشتی ایران همچنان در انتظار انتخاب سکاندار

۱۱ کاندیدای انتخابات رئیس هیات کشتی استان مازندران همچنان در انتظار پایان وضعیت بحرانی شیوع کرونا و اعلام تاریخ قطعی برگزاری مجمع هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، بی تردید هیات کشتی استان مازندران و جریانات مختلف این خطه کشتی خیز و قهرمان پرور را نمی‌توان با دیگر استان‌های کشور یکسان دانست. استانی که قهرمانان بزرگی در کشتی آزاد و فرنگی در آن متولد شده و افتخارات بزرگی در جهان و المپیک برای کشورمان کسب کرده اند.

به هر حال مجمع انتخابات هیات کشتی استان مازندران نیز مثل هر نشست و برنامه ورزشی دیگری دستخوش اتفاقات پیرامون شیوع ویروس کرونا شد و نشستی که قرار بود در سه ماهه نخست امسال برگزار شود، همچنان بلاتکلیف و نامشخص است.

از سوی دیگر ۱۱ کاندیدا در پایان مهلت ثبت نام انتخابات مجمع توانستند به جمع مدعیان ریاست راه یابند و همچان منتظرند تا اداره کل ورزش و جوانان مازندران و فدراسیون کشتی، زمان برگزاری مجمع انتخاباتی را مشخص کند.

بر این اساس حمید محمدنژاد، بهنام طیبی، محسن بابایی، عسگری محمدیان، شهرام جعفری، نقی کلانتری، مرتضی قربانی، مجتبی ابراهیمی، عمران زارع، سید جواد هاشمیان و فرامرز نقیبی برای در دست گرفتن سکان هدایت کشتی استان وارد گود شدند. برخی از این چهره‌ها نیازی به معرفی ندارند و در عرصه قهرمانی و مدیریت کشتی، کارنامه مشخصی دارند.

هر چند اهالی کشتی این خطه قهرمان‌پرور همچنان در انتظار اعلام تاریخ برگزاری مجمع و معرفی رئیس جدید هیات کشتی استان مازندران هستند اما فعلا همه چیز به محدودیت های پیرامون ویروس کرونا گره خورده و متولیان امر، امکان برنامه ریزی دقیق و کلی برای رویدادهای آتی را ندارند.

کد خبر 4918603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha