۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲:۳۸

امام جمعه بوشهر:

۱۰ درصد مردم استان بوشهر در جریان کرونا آسیب اقتصادی دیده‌اند

۱۰ درصد مردم استان بوشهر در جریان کرونا آسیب اقتصادی دیده‌اند

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بر لزوم رسیدگی به مردم آسیب‌دیده از کرونا تاکید کرد و گفت: ‌۱۰ درصد مردم استان بوشهر در جریان کرونا آسیب اقتصادی دیده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر شنبه در مراسم آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات اظهار داشت:‌ مردم استان بوشهر در جریان مقابله با ویروس کرونا کارهای بزرگی را انجام دادند و شاهد خلق حماسه‌های مردمی بودیم.

وی با بیان اینکه مردم استان بوشهر جهادی وارد صحنه شدند تصریح کرد: کادر درمانی، پرستاری، نیکوکاران، خیران، مسئولان، جهادگران و نهادهای مختلف انقلاب اسلامی کارهای گسترده‌ای را در این ایام داشته‌اند.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: مردم این استان با مشارکت در تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک، در ضدعفونی معابر و محلات گوناگون خدمات گسترده‌ای را ارائه کردند.

وی با اشاره به لزوم کمک به افرادی که در جریان کرونا دچار آسیب شده‌اند ادامه داد: دو ماه از اجاره بهای مغازه‌های تحت پوشش نهادها از جمله ستاد نماز جمعه بخشیده شده است و در زمینه مالیات و استمهال وام‌ها نیز همکاری شده است.

آیت‌الله صفایی بوشهری افزود: ۱۰ درصد مردم استان بوشهر در جریان بیماری کرونا دچار آسیب اقتصادی شدند و برنامه‌ریزی برای رسیدگی به ۱۲۰ هزار نفر از مردم استان در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه صورت گرفته است.

وی با اشاره به توزیع  ۳۰ هزار سبد غذایی میان مردم  نیازمند استان بوشهر  در مرحله نخست، گفت: در دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه برای توزیع ۳۵ هزار بسته حمایتی به خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده هدف گذاری شده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به همکاری خوب مردم در زمینه کمک‌های معیشتی ادامه داد: پیش بینی می‌شود بیش از دو برابر برنامه هدف گذاری بسته معیشتی توزیع شود.

کد خبر 4921311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha