۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۳۵

فرماندار رودان:

آتش سوزی در بخش رودخانه مهار شد

 آتش سوزی در بخش رودخانه مهار شد

رودان - فرماندار شهرستان رودان از کنترل آتش‌سوزی که در بخش رودخانه ایجاد شده خبرداد و گفت: ظهر دوشنبه این اتش سوزی رخ داده است و این حادثه به دلیل وزش باد و شعله ور شدن مجدد آتش مهار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی غلامپور با حضور در بخش رودخانه آتش سوزی در این بخش را تشریح کرد: نیروهای مردمی، دهیاران و آتش نشانان در کنترل این آتش‌سوزی نقش بسزایی داشتند و در ساعات اولیه این حادثه در پی هماهنگی‌هایی که با فرمانداران میناب و فاریاب کرمان جهت اعزام سریع نیروهای آتش نشانی به منطقه جهت مهار کردن آتش تلاش بسیاری انجام دادند.

فرماندار رودان افزود: در این آتش سوزی چندین منزل مسکونی و باغات بخش رودخانه در چندین نقطه بود که با تلاش و همت آتش نشانان رودان، میناب، فاریاب کرمان مهار شد و جادارد از استاندار محترم هرمزگان، معاون عمرانی فرماندار، آتش نشانان فرمانداران میناب و فاریاب کرمان تشکر و قدردانی کنم.

غلامپور خاطر نشان کرد: لحظه‌ای که آتش نشانان وارد منطقه حریق شدند و با توان بالای خود اتش سوزی را مهار کردند مورد تحسین مردم و مسؤولین منطقه قرار گرفتند برداران آتش نشان بار دیگر ثابت کرد که همیشه در کنار مردم هستند و خبر تکمیلی با جزئیات کامل در خبرهای بعدی اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 4923473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha