۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۷:۱۶

معاون فرماندار اسدآباد:

۲۵ درصد دانش‌آموزان اسدآباد به برنامه «شاد» دسترسی ندارند

۲۵ درصد دانش‌آموزان اسدآباد به برنامه «شاد» دسترسی ندارند

همدان- معاون سیاسی فرماندار اسدآباد با اشاره به بازگشایی مدارس این شهرستان از فردا، گفت: ۲۵ درصد دانش‌آموزان اسدآباد به برنامه «شاد» دسترسی ندارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمزه عبدکوند بابیان اینکه از شنبه مدارس اسدآباد برای رفع اشکال دانش آموزان باز است، گفت: ۲۵ درصد دانش آموزان اسدآباد به برنامه شاد دسترسی نداشتند

عبدکوند افزود: این دانش آموزان به دلیل محدودیت اینترنت به شبکه شاد دسترسی ندارند که بازگشایی مدارس از ۲۷ اردیبهشت ماه فرصت آموزشی مناسب برای این دانش آموزان و جبران دروس عقب افتاده و رفع اشکالات خواهد بود.

معاون سیاسی فرماندار اسدآباد با بیان اینکه شرکت دانش آموزان در کلاس با دستور ستاد ملی کرونا و طبق دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش به صورت اختیاری بوده و اجباری نیست، گفت: جهاد آموزشی ابتکاری توسط معلمان و فرهنگیان از ۱۰ روز پیش در سطح برخی از روستاهای شهرستان که اینترنت و شبکه شاد دارای محدودیت بوده آغاز شده و در این راستا کلاس‌های درسی دانش آموزان حداکثر ۲ ساعت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در فضای باز برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد :۲۰ تیم نظارتی برای تأمین امنیت بهداشتی مدارس توسط آموزش و پرورش مشخص و در راستای نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 4925598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha