۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۵۸

کوچکی نژاد در تذکری:

نظام پرداخت حقوق باید اصلاح شود/ مجلس یازدهم رسیدگی کند

نظام پرداخت حقوق باید اصلاح شود/ مجلس یازدهم رسیدگی کند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: نظام پرداخت حقوق به فرهنگیان، ایثارگران و بازنشستگان متناسب نیست و باید مجلس یازدهم نظمی را در پرداخت حقوق ها اعمال کند.

به گزارش خبرنگار مهر، جبار کوچکی نژاد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، اظهارداشت: در پرداخت حقوق به فرهنگیان، ایثارگران و بازنشستگان کشوری و لشکری بی نظمی بسیار زیادی وجود دارد.

وی ادامه داد: این مسئله باعث اعتراض ایثارگران، فرهنگیان و بازنشستگان شده است و آنان معتقدند که نظام پرداخت حقوق مناسب نیست و باید اصلاحاتی در آن صورت گیرد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مجلس یازدهم باید در نظام پرداخت حقوق فرهنگیان، بازنشستگان و ایثارگران نظمی را اعمال کند.

کوچکی نژاد متذکر شد: چندی پیش گیلان در بحران کرونا بود و مسئولان وعده دادند که پرستارانی را که در این مدت فعالیت می کنند، تبدیل وضعیت کرده و پیمانی کنند اما تاکنون به این وعده عمل نشده است.

کد خبر 4928513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • م-ک IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
      0 0
      حقوق تمام شاغلین حتی اعضای هییت علمی نیز متناسب با تورم باید اصلاح شود.حقوق اساتید دانشگاهها در ایران در حال حاضر بین 400 تا 1000 دلار است که در مقایسه با حتی همسایگان واقعا شرم آورست.