۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۲:۳۵

استاندار یزد خواستار شد:

فعال شدن جلسات اقتصاد مقاومتی در شهرستان‌های استان یزد

فعال شدن جلسات اقتصاد مقاومتی در شهرستان‌های استان یزد

‌یزد- ‌استاندار یزد گفت: ‌لازم است برگزاری جلسات راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی در شهرستان‌ها در دستور کار جدی فرمانداران قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی، در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان که به منظور ارائه مجموعه برنامه‌ها، اقدامات و پیشنهادات خانه صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک‌های صنعتی برای جهش تولید در سالن کوثر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید و به منظور تحقق این شعار نیاز است که فعالیت‌های متفاوتی انجام شود و در همین راستا در کنار اقدامات عملی، برگزاری جلسات اقتصاد مقاومتی به صورت جدی تر و هفتگی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

استاندار یزد ادامه داد: به منظور پر بارتر شدن جلسات مدیریت اقتصاد مقاومتی باید جلسات کارشناسی بیشتری برگزار شود تا پس از جمع‌بندی موانع تحقق شعار سال در این جلسات، این چالش‌ها در نشست اصلی ستاد ارائه شود و مصوبات لازم اخذ گردد.

وی با تاکید بر اینکه لازم است برگزاری جلسات راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی در شهرستان‌ها در دستور کار جدی فرمانداران قرار گیرد، افزود: گزارشات و راهکارهای ارائه شده در این جلسه نشان داد در زمینه تدوین راهبردها ضعف چندانی نداریم و باید عملیاتی و اجرایی شدن این راهبردها در دستور کار قرار گیرد.

طالبی گفت: باید از استراتژی‌های مدونی که در زمینه جهش تولید وجود دارد و از سوی وزارت کشور ابلاغ شده، به راهکارهای عملی برسیم و لازم است این مهم مدنظر اعضای ستاد قرار گیرد.

استاندار یزد تصریح کرد: پیگیری‌های لازم برای حضور مدیران کشوری به صورت ماهیانه در جلسات ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی انجام خواهد شد.

کد خبر 4931077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha