۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۱۱

ظرف ۶ ماه آینده؛

داروخانه و مرکز درمانی هلال احمر در مهریز احداث می شود

داروخانه و مرکز درمانی هلال احمر در مهریز احداث می شود

یزد ـ کلنگ دومین ساختمان داروخانه و مرکز درمانی هلال احمر استان با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در مهریز به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس هلال احمر شهرستان مهریز در مراسم کلنگ زنی داروخانه و مرکز درمانی هلال احمر این شهرستان اظهار داشت: دومین ساختمان داروخانه و مرکز درمانی هلال احمر استان یزد امروز در شهرستان مهریز به زمین زده شد.

علیرضا فخری بیان کرد: این ساختمان در زمینی به مساحت ۱۸۰ متر مربع و در سه طبقه با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد تومان توسط خیر نیک اندیش، حاج محمدعلی شیخ پور ساخته می‌شود.

وی ادامه داد: با احداث ساختمان داروخانه و مرکز درمانی هلال احمر مهریز، دیگر نیازی به مراجعه بیماران خاص برای تهیه داروهای کمیاب و مورد نیاز آنها به مرکز استان نیست.

فخری عنوان کرد: جمعیت هلال احمر مهریز برای ایجاد جامعه‌ای سالم، قدم‌های خوبی برداشته و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد نیز با قبول مسئولیت ساخت و اتمام پروژه‌های عمرانی هلال احمر مهریز، این گام‌ها را مؤثرتر و استوارتر می‌کند.

رئیس هلال احمر شهرستان مهریز افزود: با همت خیر مهریزی برای آغاز احداث این مجتمع عظیم امدادی و درمانی و تلاش و پیگیری مسئولان، این مجتمع ظرف شش ماه آینده به بهره برداری برسد.

وی یادآور شد: پروژه عظیم ساختمان دارویی، درمانی و هلال احمر، شایسته مردم غیور شهرستان مهریز و البته جوانان پرتلاش هلال احمر است.

به گزارش مهر، در این مراسم که با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد، امام جمعه و فرماندار مهریز برگزار شد، از خیر این پروژه تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 4936685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha