۲۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۰۴

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی:

۴۰۰ کیلومتر عملیات خط کشی محورهای آذربایجان غربی اجرایی می شود

۴۰۰ کیلومتر عملیات خط کشی محورهای آذربایجان غربی اجرایی می شود

ارومیه - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به ۴۰۰ کیلومتر خط کشی در محورهای مواصلاتی استان اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان شکری با اشاره به خط کشی ۴۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان از ابتدای سال جاری افزود: ۲۰۰ کیلومتر از این مقدار به صورت امانی و توسط ماشین آلات و پرسنل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی صورت گرفته است.

وی گفت: محور ارومیه - سرو، ارومیه - تبریز، نقده - پیرانشهر و پلدشت - جلفا از مهمترین محورهای استان را شامل می‌شوند که در این مدت به صورت امانی خط کشی شده اند.

شکری اظهار کرد: نزدیک به ۲۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان نیز از ابتدای سال جاری تاکنون به صورت پیمانکاری خط کشی شده اند که محورهای ایواوغلی - ماکو، یولاگلدی-ماکو - بازرگان، ارومیه - اشنویه و نقده - پیرانشهر از جمله این محورها هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی اظهار کرد: خط کشی محورهای مواصلاتی یکی از فاکتورهای مهم ایمنی در جاده هاست که با توجه به سیاست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در جهت ایمنی محورها و کاهش تصادفات این فاکتور همواره جزو اولویت‌های این اداره کل بوده و به صورت مستمر پیگیری و انجام می‌شود.

کد خبر 4946903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha