۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۲۵

توسط فرهنگسرای اخلاق؛

بسته برنامه «پیشوای صادق» منتشر می‌شود

بسته برنامه «پیشوای صادق» منتشر می‌شود

به مناسبت ایام شهادت رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق (ع) بسته برنامه «پیشوای صادق»، توسط فرهنگسرای اخلاق تولید و منتشر می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، به منظور آشنایی بیشتر با سیره اخلاقی و تربیتی و علم و فقه ششمین امام شیعیان جهان، ده تولید فرهنگی با عنوان بسته برنامه "پیشوای صادق" در قالب‌های مختلف در بستر فضای مجازی منتشر می‌شود.

بر اساس این خبر، "شکوه صادق" در خصوص صلابت آن حضرت در برخورد با دشمنان و چند نمونه از اعجاز امام، "بندگی صادق"، نحوه عبادات و بندگی امام صادق (ع) "سخاوت صادق" با موضوع بخشندگی امام نسبت به فقرا و نیازمندان، "علم صادق"، به تبیین علم با نگاهی به مذهب جعفری و"خلق و خوی صادق" نیز به سیره زندگی حضرت و نحوه‌ی رفتار امام با اعضای خانواده اشاره دارد.

این خبر می‌افزاید: همچنین "حلم صادق" به صبر و بردباری امام در برخورد با ناملایمات زندگی و آزار دشمنان، "حیات صادق" به بررسی اجمالی زندگانی امام از کودکی تا شهادت به همراه "زن در نگاه صادق" نیز رفتار امام صادق (ع) با زنان و جایگاه زنان در قالب پادکست ارائه می‌شود.

در ادامه این خبر، همچنین در محصول "سوگ صادق" به نحوه شهادت آن حضرت و داستان ادعای جانشینان امام و بالاخره در ویدئو کلیپ "چرا صادق؟ " نیز دلیل اینکه چرا امام را صادق می‌نامیدند، اشاره شده است و این محصولات در صفحات اینستاگرام فرهنگسرای اخلاق و مراکز فرهنگی هنری و همچنین آپارات بارگذاری و منتشر می‌شود.

فرهنگسرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع است.

کد خبر 4951019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha