۲۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۵۱

معاون استاندار لرستان مطرح کرد؛

اختصاص ۷۰۰ میلیارد تسهیلات به واحدهای تولیدی آسیب‌دیده از کرونا

اختصاص ۷۰۰ میلیارد تسهیلات به واحدهای تولیدی آسیب‌دیده از کرونا

خرم‌آباد- معاون استاندار لرستان از اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به واحدهای تولیدی آسیب‌دیده از کرونا این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسد عبدالهی امروز پنج شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری لرستان، گفت: به منظور جبران خسارت ناشی از ویروس کرونا به واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی استان، بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت توسط ۱۶ بانک عامل در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

وی، اظهار داشت: بنگاه‌های اقتصادی استان برای بهره مندی از این تسهیلات، ضرورت دارد در سامانه «کارا» ثبت‌نام و مدارک خود را تکمیل کنند.

معاون استاندار لرستان، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه در خصوص اطلاع رسانی و رفع مشکلات متقاضیان دریافت این تسهیلات به گونه‌ای اقدام کنند که همه مشمولین از آن بهره مند شوند.

عبدالهی، خاطرنشان کرد: ۶۰ هزار واحد تولیدی و بنگاه اقتصادی بر اثر بیماری کرونا در استان دچار آسیب شده‌اند که برخی از آنها کاملاً تعطیل و برخی دیگر با ۵۰ درصد ظرفیت در حال فعالیت هستند که برای جبران خسارات آنها این اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی، بیان داشت: نرخ سود تسهیلات اعطایی به متقاضیان ۱۲ درصد و بازه زمانی بازپرداخت آن ۲۴ ماهه است که بسته به شرایط از ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان به هر بنگاه اقتصادی تسهیلات پرداخت خواهد شد.

کد خبر 4952162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha