۲۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۵۶

در برنامه «به خانه بر می‌گردیم»؛

راهکارهای طب ایرانی در روزهایی کرونایی بررسی می‌شود

راهکارهای طب ایرانی در روزهایی کرونایی بررسی می‌شود

آخرین راهکارهای طب ایرانی در مبارزه با کرونا و پیشگیری از آن در تازه‌ترین برنامه تلویزیونی «به خانه بر می‌گردیم» از شبکه پنج سیما بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه «به خانه بر می‌گردیم» روز پنج‌شنبه ۲۹ خردادماه میزبان محمد عزیزخانی متخصص طب ایرانی و حمیدرضا صرامی مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر می‌شود. این برنامه در تازه‌ترین قسمت خود با موضوع «کار و تلاش در ایام کرونا» بر روی آنتن می‌رود.

در توضیح برنامه روز پنجشنبه ۲۹ خرداد «به خانه بر می‌گردیم» آمده است:

«محمد عزیزخانی متخصص طب ایرانی آخرین راهکارهای طب ایرانی را در مبارزه با کرونا و پیشگیری از آن برای مخاطبان بیان خواهد کرد. همچنین حمیدرضا صرامی مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر قرار است درباره مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد در خانواده با مخاطبان گفت‌وگو کند.

در ادامه برنامه محبوبه جوکار مربی آشپزی خورش بامیه با سینه مرغ را آموزش داده و زهره بحرالعلومی آموزش اوریگامی که یکی از پرطرفدارترین بخش‌های هنری برنامه و روزهای پنج‌شنبه است، را اجرا می‌کند.»

برنامه به خانه بر می‌گردیم امروز ساعت ۱۶:۴۵ با اجرای محمد نظری و المیرا سماواتی بر روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

بینندگان و طرفداران بخش‌های مختلف برنامه «به خانه بر می‌گردیم» می‌توانند سوالات و نظرات خود را به شماره پیامک ۱۰۰۰۰۵۱۳ مطرح و یا با شماره ۱۶۲ تماس برقرار کنند.

کد خبر 4952203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha