۳۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۰۴

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور:

طرح‌های خلاقانه در سامانه «فهما» اطلاع رسانی می‌شود

طرح‌های خلاقانه در سامانه «فهما» اطلاع رسانی می‌شود

شیراز- رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، گفت: «فهما»، باعث می‌شود تا کانون‌ها از طرح‌های خلاقانه یکدیگر مطلع شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی ظهر شنبه در جلسه رونمایی پایگاه اطلاع رسانی «فهما» در فارس، که به شکل ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: سال گذشته رویداد پایتخت فرهنگ و هنر مساجد را شاهد بودیم که فارس هم در آن رقابت‌ها حضور داشت اما انتظار ما از فارس بیشتر بود.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: قبلاً ستادهای مساجد استان، دارای پایگاه‌های مختلف بودند و پایگاه‌ها در قالب یک چتر واحد نبود اما پایگاه اطلاع رسانی «فهما» باعث می‌شود تا اخبار و اطلاع رسانی کانون‌های مساجد تحت یک چتر واحد به مردم و اعضای کانون‌ها منتشر شود.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه پایگاه اطلاع رسانی فرهنگ و هنر مساجد ایران «فهما»، باعث می‌شود تا کانون‌ها از طرح‌های خلاقانه یکدیگر مطلع شوند، تاکید کرد: اشتراک گذاری طرح‌های کانون‌ها یکی از اهداف این پایگاه اطلاع رسانی است.

وی با یادآوری این مطلب که مدیران کل استان‌ها هم می‌توانند از اطلاعات و فعالیت‌های کانون‌ها از طریق این پایگاه اطلاع رسانی، مطلع شوند، یادآور شد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم عنایت و توجه ویژه ای به کانون‌های مساجد داشته، دارد و خواهد داشت و از این طریق مقام عالی وزارت از فعالیت‌های کانون‌ها آشنا شوند.

حجت الاسلام و المسلمین ارزانی تاکید کرد: این پایگاه اطلاع رسانی تسهیل در کارها و انعکاس فعالیت‌های کانون‌ها را در پی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این آئین از پایگاه اطلاع رسانه‌ای فرهنگ و هنر مساجد استان فارس به نشانی fars.fahma.org رونمایی شد.

کد خبر 4953614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha