۲ تیر ۱۳۹۹، ۲۱:۳۴

عضو شورای شهر بوشهر:

سرنوشت چهار پروژه مهم شهری بوشهر همچنان نامشخص است

سرنوشت چهار پروژه مهم شهری بوشهر همچنان نامشخص است

بوشهر - عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: سرنوشت چهار پروژه مهم شهری بوشهر همچنان نامشخص است.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر توسلی عصر دوشنبه در نشست شورای شهر با فرماندار بوشهر اظهار داشت: بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است ولی در عرصه توسعه به توفیق چندانی دست نیافته است.

وی بیان کرد: تعامل درون سازمانی ما با سایر ادارات بسیار کم بوده و یکی از مشکلات استان ما عدم نگاه تعاملی است. اگر این نگاه وجود داشت خیلی از مشکلات شهروندان ما حل می‌شد، چیزی که می‌بینیم در استان‌های دیگر وجود دارد و در استان بوشهر کمرنگ است.

توسلی افزود: از پارک باسیدون در شمالی‌ترین نقطه شهر تا نیروگاه اتمی در جنوبی‌ترین نقطه شهر بوشهر می‌بینیم که نابسامانی‌هایی وجود دارد و مطالبات مردم سال‌ها است که انباشته شده و توسعه چشمگیر شهر بوشهر نداشته‌ایم.

وی تصریح کرد: از فرماندار بوشهر انتظاری داریم که در توزیع اعتبارات استانی و شهرستانی نگاه ویژه‌ای به شهرداری بندر بوشهر داشته باشند.

عضو کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر با انتقاد از وضعیت برخی پروژه‌های عمرانی شهرداری گفت: تقاطع میدان آزادی که سه سال است افتتاح شده، هنوز تحویل موقت نشده است.

وی افزود: همچنین سرنوشت چهار پروژه مهم شهری که شامل پیاده راه مرکز شهر و میدان انقلاب، فانوس دریایی، چرخ و فلک و دهکده گردشگری تفریحی که با پول مردم هزینه شده نامشخص است و وضعیت خوبی ندارد.

توسلی بیان کرد: از طرفی دیگر بیش از ۱۲ گودال بزرگ در مرکز شهر و سایر نقاط بوشهر مشاهده می‌شود که چندین سال است رها شده و تکلیف آنها مشخص نیست و مشکلات بسیار زیادی از لحاظ بهداشتی برای شهروندان و اصناف ایجاد کرده است.

وی اظهار داشت: ظرفیت آرامستان ما تکمیل شده و آرامستان جدید هنوز جاده دسترسی ندارد. در زمینه آزادسازی اراضی نظامی جاده سلامت ما در خیابان آزادگان هنوز بازگشایی نشده و عدم انتقال صنوف مزاحم شهری به یک معضل تبدیل شده که اینها بخشی از مشکلات عمده ما در مدیریت شهری است.

توسلی با قدردانی از فرماندار و کمیته تطبیق در تصویب لایحه تمدید قرار شرکت تأمین نیروی انسانی شهرداری گفت: انتظار داریم در تصویب مصوبات بر اساس قانون عمل کنیم تا شاهد رد آنها نباشیم.

کد خبر 4955927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha