۱۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۱۲

رئیس سازمان صمت استان اصفهان خبر داد:

افتتاح سه طرح صنعتی از موادغذایی تا قطعات خودرو در استان اصفهان

افتتاح سه طرح صنعتی از موادغذایی تا قطعات خودرو در استان اصفهان

اصفهان-رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان از افتتاح سه طرح منتخب صنعتی استان اصفهان با حضور معاون طرح و برنامه وزارت صمت خبر داد.

ایرج موفق در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به افتتاح طرح‌های منتخب صنعتی با حضور معاون طرح و برنامه وزارت صمت در استان اصفهان اظهار داشت: امروز (پنج شنبه) نوزدهم تیرماه، با حضور دکتر سعید زرندی و هیأت همراه، تعدادی از طرح‌های صنعتی استان اصفهان به بهره برداری رسید.

وی افزود: قرار است در نشست تخصصی با حضور معاون طرح و برنامه وزرات صنعت، معدن و تجارت، مشکلات طرح‌های منتخب استان اصفهان در خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان بررسی شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اعلام اینکه امروز، طرح شرکت شهدینه آران هشت بهشت، با اعتبار بالغ بر ۵۴۰ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۳۰۰ نفر توسط ریاست جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می‌شود، تصریح کرد: این شرکت از جمله طرح‌های ملی استان اصفهان است که سال ۱۳۸۹ تأسیس و در جهت تولید محصولات اصلی فروکتوز، شربت فروکتوز، محصولات جانبی گلوتن، روغن و مکمل خوراک دام تولیدی از ذرت با دستگاه‌های به روز دنیا در شهرک صنعتی مورچه خورت احداث شده و امروز به بهره برداری رسید.

وی افزود: پس از آن در شهرک صنعتی مورچه خورت از دو فاز جدید شرکت کیسه طلایی زاینده رود که در تولید کیسه‌های پلی پروپیلین فعال هستند به اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

موفق از افتتاح دیگر با حضور معاون طرح و برنامه وزارت صمت در استان اصفهان خبر داد و افزود: امروز از جدیدترین تولیدات قطعات خودروسازی که برای نخستین بار در کشور تولید می‌شود رونمایی شد.

کد خبر 4969581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha