۳۰ تیر ۱۳۹۹، ۸:۲۹

‌دبیرکل فدراسیون والیبال:

سه تیم خواستار حضور در رقابت های لیگ برتر هستند

سه تیم خواستار حضور در رقابت های لیگ برتر هستند

‌دبیرکل فدراسیون والیبال درباره تیم های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر والیبال گفت: سه تیم خواستار حضور در مسابقات هستند که فقط دو تیم می توانند امتیاز واگذار شده را خریداری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرانجام تکلیف تیم های حاضر در لیگ برتر والیبال مشخص شد و دو تیم سایپا و پیکان تهران موفق شدند با جلب نظر فدراسیون در جمع تیم های لیگ برتری قرار گیرند.

میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره توافقات صورت گرفته با دو تیم سایپا و پیکان تهران گفت: کاشانی مدیرعامل باشگاه سایپا تهران روز شنبه جلسه طولانی با رئیس فدراسیون برگزار کرد و طرفین به توافقات اولیه دست یافتند اما جلسه روز یکشنبه نیز برگزار شد و در نهایت برای پرداخت بدهی های تیم سایپا تهران تعیین تکلیف صورت گرفت.

دبیرکل فدراسیون والیبال در ادامه تاکید کرد: گرشاسبی مدیرعامل پیکان تهران نیز درباره حضور این تیم با رئیس فدراسیون مذاکراتی را انجام داد. در نهایت حضور دو تیم سایپا و پیکان تهران در رقابت های لیگ برتر قطعی شد. درباره نحوه نوع پرداخت بدهی ها نمی توان شفاف صحبت کرد. بزرگترین معضل دو تیم سایپا و پیکان تهران متاسفانه بدهی هایی بود که در طول چند سال گذشته وجود داشته و درباره نحوه پرداخت آن نیز تعیین تکلیف انجام نمی شد سرانجام ما این کار را انجام دادیم.

تقوی اظهار کرد: حضور ۱۲ تیم در رقابت های لیگ برتر والیبال قطعی است. سه تیم شهرداری اراک، پیام خراسان و راهیاب ملل از مسابقات کنار گذاشته شدند. سه تیم شرکت ایستک، بیمه سرمد و شهرداری قزوین نیز تقاضای حضور در رقابت های لیگ برتر را دارند که از میان این سه تیم فقط دو تیم می توانند وارد مسابقات شوند چرا که می خواهیم رقابت های لیگ ۱۴ تیمی برگزار شود. فاکتورهایی را برای هر سه تیم ارسال کرده ایم. در نهایت دو تیمی که شرایط بهتری داشته باشند می توانند با خرید امتیاز یکی از سه تیم وارد مسابقات شوند.

کد خبر 4977753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha