۱ مرداد ۱۳۹۹، ۰:۰۸

معاون عمرانی استاندار سمنان:

استان سمنان ۱۲۴ روستای کمتر برخوردار دارد

استان سمنان ۱۲۴ روستای کمتر برخوردار دارد

سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه این استان ۱۲۴ روستای کمتر برخوردار دارد، گفت: بسیج برای گره‌گشایی از مشکلات مناطق محروم با اجرای طرح‌های مختلف پای کار بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فخری شامگاه سه شنبه در جلسه بسیج سازندگی سمنان در محل استانداری درباره محرومیت‌زدایی از روستاهای محروم استان، بیان کرد: بر اساس آمار ۱۲۴ روستا در استان جزو روستاهای کمتر برخوردار با ضریب شش، هفت و هشت هستند که با تلاش دستگاه‌های اجرایی و بسیج برای رفع مشکلات زیرساختی مابقی این روستاها اقدام می‌شود.

وی افزود: همواره سپاه سرافراز و بسیج عزیز در بلایای طبیعی و رفع دیگر مشکلات اقشار مردم در مناطق محروم و روستایی خوش درخشیدند و آحاد جامعه و مسئولان قدردان زحمات این عزیزان هستند.

معاون استاندار سمنان گفت: همواره بسیج برای گره‌گشایی از مشکلات مناطق محروم با اجرای طرح‌های مختلف پای کار بوده است که به سهم خود از تلاش‌های این عزیزان نهایت قدردانی را دارم.

فخری با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی با مساعدت بسیج بر اساس اولویت‌های در نظر گرفته شده برای رفع مشکلات زیرساختی در بخش خدمات، ورزشی و فرهنگی روستاهای استان اقدام می‌کنند، افزود: همکاری دستگاه‌های اجرایی و بسیج سازندگی در سال جهش تولید برای عمران و آبادانی در مناطق روستایی و محروم استان افزایش می‌یابد.

کد خبر 4980034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
      0 0
      خودکفایی روستاها در انرژی با احداث نیروگاههای مقیاس کوچک خورشیدی یا پنل ها خورشیدی در روستاها و استفاده ار برق تولیدی روستا برای تامین انرژی کشت گلخانه و صنایع تبدیلی غذایی و بسته بندی موجب رونق میشود
    • علی IR ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
      0 0
      جابه جایی جمعیت روستاهایی که در مسیرهای سیل خیز یا جوار رودهایی که خطرناک هستند و احداث روستای جدید در منطقه ای امن با احداث خانه های نوساز میتواند از تلفات و خسارات ناشی از حوادث طبیعی جلوگیری کند
    • IR ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
      0 0
      پس ما چی بگیم که شهری به اسم شیبان در خوزستان کم برخوردار داریم