۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۱۱

مدیر مخابرات منطقه کردستان:

عملکرد مناسب روابط عمومی ها باعث بهبود خدمت رسانی به مردم می شود

عملکرد مناسب روابط عمومی ها باعث بهبود خدمت رسانی به مردم  می شود

سنندج - مدیر مخابرات منطقه کردستان عملکرد مناسب روابط‌عمومی‌ها را زمینه ساز بهبود خدمت رسانی به مردم در ادارات و سازمان های دولتی و حتی بخش خصوصی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزادحکمت با بیان اینکه روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی درون سازمانی و برون سازمانی دارای ارتباط دوطرفه است، افزود: بواسطه این مهم نقش روابط عمومی بر کیفیت خدمات مخابرات مخابراتی تأثیر گذار است.

وی در دیدار کارکنان روابط عمومی مخابرات منطقه که با حضور رئیس اداره حراست صورت گرفت، ضمن تقدیر و تجلیل از زحمات تک تک اعضا در قالب یک تیم کاریِ متخصص و کسب رتبه سوم در بین روابط عمومی‌های شرکت مخابرات ایران، اظهار داشت: یقیناً هر فردی در جای خود اثر بخشی خاصی در راستای تحقق اهداف کلان شرکت مخابرات ایران، معرفی و تبلیغ برند شرکت، خدمات و محصولات مخابراتی دارد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: تحلیل و شناسایی نقاط ضعف و قوت با هوشیاری و تیزبینی مجموعه روابط عمومی نسبت به مطالبه گری مردم و ذینفعان از خدمات و محصولات می‌تواند رفع مشکلات و نیازهای ارتباطی مشتریان و ارتقا جایگاه مخابرات را بدنبال داشته باشد که روابط عمومی مخابرات منطقه نیز از این امر غافل نمانده است.

وی به نقش درون سازمانی روابط عمومی منطقه پرداخت و بیان کرد: این مجموعه با سایر واحدهای منطقه ارتباط تنگاتنگ و صمیمی برقرار کرده است و به همین دلیل از فعالیت‌ها و عملکرد بخش‌های مختلف مخابرات منطقه اطلاع دارد و در انعکاس اقدامات صورت گرفته به موقع عمل می‌کند.

وی اعلام کرد: روابط عمومی با مدیرت افکار عمومی و پاسخگویی مناسب به سوالات و درخواستهای مشتریان می‌تواند در تنویر افکار عمومی و شفاف سازی خدمات، سرویس‌ها و محصولات مخابراتی نقش اساسی ایفا نماید.

در ادامه این دیدار رئیس اداره حراست نیز گفت: اگر روابط عمومی نتواند به خوبی به وظایف سازمانی خود عمل کند زحمات و تلاش سایر واحدها مشخص نیست و آنچنان که باید و شاید نمود پیدا نمی‌کند.

عباس احمدی افزود: خوشبختانه پرسنل روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان افرادی پویا و دارای حس تعلق خاصی هستند که برای پیشبرد اهداف شرکت مخابرات ایران تلاش می‌کنند.

در این دیدار رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان از حمایت‌های دلگرم کننده مدیر منطقه نهایت تقدیر و تشکر را ابراز داشت و گفت: اگر حمایت‌های همه جانبه مدیر منطقه نسبت به روابط عمومی نبود قطعاً فعالیت‌های این اداره به عنوان ویترین سازمان نماینگر نمی‌شد.

حجت اله قنبری ضمن تشریح فعالیت‌های روزانه اداره روابط عمومی منطقه افزود: بر اساس برنامه ریزی و استراتژی‌های تدوین شده، همکاران این اداره در راستای تحقق شاخص‌ها و معیارهای معیین گام برمی دارند.

وی به کسب رتبه‌های برتر روابط عمومی منطقه در ارزیابی شاخص‌ها در انتهای هر فصل اشاره داشت و تصریح کرد: کسب این موفقیت‌ها در گرو همدلی و همکاری کارکنان این اداره در یک فضای صمیمی و دوستانه است که از زحمات آنها تقدیر و سپاسگذاری می‌کنم.

در این دیدار مدیر مخابرات منطقه کردستان با اهدای لوح تقدیر به مجموعه روابط عمومی فعالیت‌های آنها را ستودنی دانست.

کد خبر 4980666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha